Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

reactie

• Auteur

Cis, je bent in topvorm! Wat een lap tekst, ik ben weer helemaal bij!
     “blij ” te horen dat het bij jou ook niet zonder slag of stoot gaat, die school.
    En ja, heel herkenbaar. Zin thuis, enthousiast, eenmaal daar is het anders.
    Ik weet gewoon even niet hoe ik hier mee moet omgaan, wat je zegt, het breekt je hart.
    1 kind overtuigen, dat lukt nog wel, maar ik ben echt niet van plan om 2 spartelende, huilende, over stuur zijnde kinderen over het schoolplein te trekken. Natuurlijk weet ik dat ze straks MOETEN maar dan zorg ik gewoon voor een andere aanpak (niet in mijn eentje). Ik werd verrast door de weerstand en ze naar binnen sleuren is op zo ’n eerste dag voor mij geen optie. Niet iedere situatie is te voorzien en dus vaar je maar weer op je intuïtie. A.s. maandag weet ik wat me te wachten staat en als ze  ’s middags weer willen maak ik thuis al afspraken met ze, dan kan je een eventuele discussie tenminste onderbouwen 
    In ieder geval, Cis, je bent goed bezig meis! 2,5 jaar verzorgen??? 4 toch????
    Ik hoor graag hoe je pluksessie aan je bekkie verloopt, au, au!
    Speelgoed, hihi, 3 dozen staan al klaar op zolder. Maar, ik heb voor jullie ook nog wel een aanrader. Bij Toys R us hebben ze voor 2 euro een microfoon (niet op batterijen!) en als je daar in praat hoor je een soort echo, erg leuk denk ik.
    Een sollicitatie bij de Bank??? Goed zeg! Ik hou mijn vingers voor je gekruist!
    Eva; 7 kg …IK WIL OOK! Knap hoor, en ook jij …lekker doorgaan met lief zijn voor jezelf! Ik begin ook dagelijks met lijnen maar aan het eind van de dag moet ik steeds weer tot de conclusie komen dat er wat voer naar binnen is geschoven wat absoluut niet in het afvalplan past! Zucht.
    Ik ga me maar eens verdiepen in atkins, dat voedsel past me wel geloof ik.
    Ellen; vertel over die geweldige 3e verjaardag die ze nu zo bewust hebben kunnen vieren?!
    Hoe is het met de bomen? Snijden in je kinderen? Hopen maar dat het zo ver niet komt!

Ik heb verder niet echt wat te melden. Sem en Noah zijn helemaal in de ban van  “Dora ” (geloof dat het anders heet, maar het meisje heet Dora, op Nickelodeon ,op dit moment 10.22 uur). Is zo grappig, ze leven echt helemaal mee met dat programma. Spreken Engels mee, zingen de liedjes uit volle borst en doen enthousiast met de opdrachtjes mee die het programma je aan biedt. Echt leuk en educatief. Tippie.

Toedels
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct