Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hieperdiepiep hoera ;-)

• Auteur

Dankdankdank, mede namens de kiddies 🙂

Het was een taartloze (kan niet) maarwel errug leuke dag, met zingen bij het wakker worden, mooie kadotruien al in bed, naar beneden voor de lingers en ballonnen en serpentines (Heb de dinsdagavond boel grondig verbouwd hihi!). O o o wat was dat mooi, Michael begon spontaan te dansen en te schreeuwen van blijdschap 😉 Jen zei letterlijk: 'Ooooh wat mooi, máma, dank je wel dat je dat voor me hebt opgehangen, het dát is leuk!'
    En mijn bek viel natuurlijk open 😉

Daarna zijn ze met Marco Oma B. gaan halen (ff uit de feestboel, het was ze om 9.00 al te veel, oei…), beide Oma's zijn taart komen knagen (waar M&J alleen de appelvulling kunnen hebben dis iedereen hier zit vrolijk slechts de korsten te knagen en de kids de vulling hihi). Mooie (muziek)kaarten met de post gekregen, heeel veeeel Dikkie Dik boeken, twee grote AH knuffelhamsters mét boodschappentassen (wilden ze al 2 weken zó graag hebben), wantjes, een set balletjes, en spaarpot/huis (jip&janneke, ze krijgen 'm open sjitsjitsjt hihi, oeps, techneutjes?), en nog twee mooie (onbreekbare) heuse mokken an het buurmeisje en haar mama.

De middagslaap ging prima, ze waren al helemaal stuk… Dus 's middags gewoon de warme hap, een boodschap, het normale ritueel. Van hen mochten al voor de middagslaap al die ballonnen en slingers en zo de kast alweer in, helemaal onder de indruk… Toen ze voor de laatste maaltijd zelf de balonnen mochten laten knallen (einde verjaardag, zo nu is het allemaal weer normaal, gewoon eten en in bad) waren ze eigelijk ook helemaal opgelucht… 😉

Yep, geslaagd, goed gedoseerd dagje.

Waarvoor ik met kromme tenen heb gezeten, ik kon me níet voorstellen dat herr S. helemaal niks zou laten horen…?

Dus heb ik ze 's morgens verteld dat Costa zou bellen maar dat die dat niet gedaan had en dat ik niet dacht dat e zou komen? Ze reageerden geneens, interesseerde ze geen moer. Ook zijn kaarten niet, als zat er nog zon leuk muziekje in; ze haddden kaarten met hetzelfde deuntje gekregen van een fantastisch bevriend stel (dat bij het opmaken van mijn testament destjds meteen JA! riep op mijn vraag of zij M&J onder hun hoede wilden nemen als er iets met mij/ons gebeurd), die vonden ze veel mooier want die waren van Dirk en Natasje en Esmée en BabyLaura! Sja…

Enom half vier 's middags (!!) ging de telefoon. Ik stond smet handen vol rauwgehakt dus Marco nam op. Inderdaad, herr S…. Of we 's middags thuis waren. Nee, we gaan de hort op, dit moet de deur uit en uitrazen. 'Ja maar, ik heb er speciaal voor vrij genomen!'. 'Sja, dat is jammer, maar het gaat echt niet'. 'Oh, dan bel ik wel en keertje 's avonds'.

Ik bel 'm vanavond wel, hij zal wel pissed off zijn, maar als ie er 'speciaal vrij voor heeft genomen', wat denkt ie dan wel niet, een paar minuten van te voren bellen, dat staat haaks op álles wat we ooit hebben afgsproken (niet dat dat hem ooit wat heeft kunnen verrotten…), de wereld draait niet om hém, zeker niet op de verjaardag van M&J, het is hún verjaardag, hún dag…! Bah…

Mar goed, moe lag op tijd in bed wegens ernstig MOE haha, vanmorgen waren ze na zowaar een redelijke nacht helemaal blij dat de huiskamer weer normaal was, en huppelden ze het hek van de peuterspeelzaal binnen… 😉

Dus ja, een succesvol dagje met goeie momenten 😉

En nu? een bakkie voor moeie mama :-))

Toedels,

Ellen 🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct