Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwemmen

• Auteur

Eva, begrijp ik goed dat ze dan voor haar C diploma gaat??? Dat is razendsnel, toch? Ze heeft immers net haar A en B?! Knap hoor!
    Hazes. Ik heb er ook helemaal niks mee maar begrijp wel dat Nederland is aangegrepen door dit mens. Hij was een volkszanger pur sang met een gigantische aanhang. Die fans rouwen, een normaal proces, toch? Van dat standbeeld, dat hoor ik nu voor het eerst. Ik vind het prima hoor. Het is een manier om een openbaar figuur te blijven herinneren en voor die hele grote schare fans is dat een troost. Mij best, staat me absoluut niet in de weg. Gister met mijn melige vriendin ELs en Maurice naar de film gekeken die Hazes ooit heeft gemaakt en wij hebben echt dubbel gelegen! Het is verdorie net Jiskefet, Theo en Thea en arjan Ederveen tegelijk! Als een acteur zo zijn werk zou doen zou een regiseur zeggen dat hij "over acting" is. Wat een figuur was het zeg! Bij ons heeft ie op een niet bedoelde manier in ieder geval veel plezier in de huiskamer gebracht.

Gister naar het theater geweest met Els, Big, Black and Beautiful, SWINGEN!!!!
    Trui…ken je ze??? 3 negerinnen met stemmen zoals alleen een negerin ze maar kan hebben, wauw!
    Meer nieuws heb ik even neit.

Baai

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct