Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Van Alles :-)

• Auteur

Ola 😉

Nee he Sjak dat doen wij niet :-))) Hoe komen we nou toch ook alweer aan die kiddies hihihah ;-)))))
    Jennifer is helemaal dol op haar 'gleufje', weet precies dat haat 'lekkere plekje'(zo noemt ze het allemaal) daar frunnikt er elek keer aan als ze in bad zit of effe luierloos is 🙂 Ook al uitgelegd dat dat heeeeeeelmaal van haar is, Michael mag er ook niet aan komen! Net zoals zij niet aan zijn Piemel mag komen. OMdat zijn voorhuidje weer te strak is gegroeid haad ie pijn bij elke erectie (verbazingwekkend vaak, heb bij Marco maar eens nagevraagd of ten minste 4 x daags normaal is maar dat schijnt van wel hihi), dus daar moet weer stereoïdencreme opgeseerd worden, Hept uitstekend, met als gevolg dat hij zijn 'kiekeboe-eikeltje' (moet het ónder het voorhuidje smeren, én hij moet 'm leren schoonmaken, en dat noemt ie kiekeboe met zijn eikeltje) weer helemaal je-van-het vindt, en Jennifer hoogst geïnteresseed zit mee te kijken 🙂

Ach, ze kunnen niet jong genoeg vertrouwd raken met hun lijf wat mij betreft? Ik vind het vooral aandoenlijk om hun enorme enthousiasme in die ontdekkingen te zien? ;-))

Hazes: Ach als de heer Fortuyn een standbeeld mag mag Mr. H er toch ook een?
    Voor mij hoefde ie nooit zo, tenzij op lange interavonden in de kroeg ergens in een vorug leven… 😉 En in Egypte was het altijd Pure Nostalgie als iemand zo'n ceedeetje bij zich had hihi!

Heeee Cis, hoe is het met het sollicitatiegebeuren? Verteeeeeel?

Eva, hoe is het Jonne vergaan? C, toch? Jemig wat is ze snel! Wauwie 😉

Her S.: Moet nog steeds terugbellen…
    Ik wacht het weekend nog af en daarna pak ik zelf de telefoon maar en trek van leer. Wat wíl ie nou, als ie het allemaal zo belangrijk vindt? Daarnaast, de 20ste zijn we weer naar het WKZ geweest, mede voor advies in de omgang, en effe bellen hoe dat is gegaan, hoe maar… Ik wordt er zo móé van…
    En toch is het een kwestie van nog een aantal maanden de boel uitzitten; er zijn een paar juridische stappen die ik over een tijdje kan nemen, maar die laat ik hier niet los want ik weet niet wie er mee leest? En tot die tijd, ergens komend voorjaar…? Afwachten… Bahbahbah.

En ik maak me zorgen om M&J en de psz. Ze zijn zoooo doodmoe als ze thuiskomen, hebben telkens eigenlijk twee dagen nodig om bij te komen. De groeps is inmiddels achttien (!!!) kinderen groot, met twee juffen en twee stagiaires. Ik zit toch te dubben over een mkd, een medisch kinderdagverblijf. Veel kleinere groepen, beter opgeleide leid(st)ers, een psycholoog die 'meekijkt' etc, meteen ook een soort observatiepost. Maarja, de intae loopt via Bureau Jeugdzorg, gruwegruwel, en of dát zou zo'n strak plan is…? Als die deur open is krijg ik 'm zelf niet meer dicht. Niet dat er hier enge dingen gebeuren of zo, en het kán juist ook heel steunend zijn, maar ik krijg het er toch een tikkie benauwd van…?

Oh, ik geloof da de middagslaap klaar is. Ze hadden nog wat bij te maffen van vannacht, ze sliepen pas tegen middernacht; Michael had verstopping en de hele buurt mocht het weten…!
    Arm kereltje, lang leve de klysma's (al doet La Brard daar schijnbaar heeele enge dingen mee??? yek!), zucht…

Toedels, Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct