Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wauw!

• Auteur

Jonne! Wat goed!
    En Eva wat zul jij tróts zijn!!!!! Yeeeehah!

En, dank voor het hart onder de riem wat betreft de psz, vond het al errug heavy worden…
    Maar inderdaad, op een mkd (hier 5 km vandaan) zouden M&J redelijk achter het net vissen… Ze vallen er net tussenin. Zo had ik het nog niet bekeken.

Thanx voor het attenderen. Het gras van de buren is niet altijd groener…
    Hoe gaat het trouwens met jou en je 'non-ritme'? Went al die tijd al een beetje? Ik hoop het?

Enne, Sjakkie! Schoolkindmama! Heee dat klinkt goed joh, wat een heerlijk gevoel. Hoef je er niet tegen op te zien. Wát een opluchting 😉 Knappe kerels hebbie!

Anglina, hebbie niet zelf een ruitje ingekegeld? Zou het hebben overwogen 🙂

En hier?

Michael zit sinds vanmorgen, na bijna een maand onduidelijke verhoging en vage keelpijn en vooral ook al bijna een mand nauwelijke slaap, aan de antibiotica, en verdomd hij SLAAPT… Ben zo blij voor 'm!
    Sjeeeeemig.
    Hij bleek wederom dikke klieren te hebben, weerstand gelijk aan nul vanwege een hardnekkig virus o.i.d. Sja, psz us bacillenhonk, logisch, en dat is tie niet gewend… En hij heeft zowiezo een lage weerstand door Reflux en Darmenleed.
    Dus kom maar weer op met de Amoxicilline. Altijd weer een klus om te bepalen wanneer de kwaal inderdaad erger is dan het middel…?

En Jen is sinds gistermiddag weer volop aan de kotserij, vandaag 7 (!!!zeven!!!) wassen gedraaid, zuchchchchchht… Knalde ineens naar dik 40 graden koorts, lag te ijlen in haar bed. Slaapt Michael weer gewoon onder een hoekje van dertigh graden, heeft Jennifer er weer extra large soepblikken (echt waar…! Bruune Boon'n, vreet ik toch niet haha)) onder staan…
    Maar alles beter dan elke twee uur kots, anders kan zij binnen de kortste keren ook weer aan die meuk en Jennifer kan er níet tegen…

Maar goed, zo wordt het niet saai nietwaar? Ik hou ze deze week maar thuis, eerst eens goed uitzieken en écht opknappen, zielig en sneu dat ze niet naar hun o zo heerlijke PSZ kunnen; met wekenlang kwakkelen doen we ze ook geen plezier?

Maar goed, tis weer tijd voor wat paracetamol en een spuit antibiotica – makkelijk hoor, kids die zo'n spuitje slapend leegzuígen…! oefening baart kunst… – en dan gaan buik & ik ook pitten. Misschien wel meer dan d einmiddels gebruikelijek 4 uur?? Het zal toch niet… 😉
    Morgen naar de vk, ben benieuwd. Krijg vast op mijn donder wegens te weinig rust 😉

Ik merk er nu niet zoveel van behalve en zeeeeer beperkte keus in mijn kledingkast en die verdomde bandenpijn 😉

Verslag volgt…?

ToedelzzZZzzzzZZZzzzzz…?

Ellen

PS: Herr S. heeft nog steeds niet gebeld, ze waren de 22ste (!!) jarigGGGGGGGRRRRR…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct