Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Gefeliciteerd!!

• Auteur

Omdat ii meestal pas 's avonds laat hier aan toekom alvast bij deze:

HieperdepiepHIERAAAA!!! Thijs en Dette zijn (over een uurtje) jarig!!!!!
    Eva, hartstikke gefeliciteerd, en T&D: heb een leuke dag! Ik ben hartstikke benieuwd?

Heee Cis, jahaaa, dan blijken je eigen kinderen nog reuze opgevoed hihi 😉 Ik ken het… Mischien zijn meerlingmama's wel wat strenger; als je er twee maar laat waaien wordt je zelf gek nietwaar!
    Oh ik ben reuze benieuwd naar de uitslag van je sollicitaties?
    Enne, 15 kg??!?? Is er nog wat Cis over? Jeeeetje! Klinkt alsof het heerlijk leke rmet je gaat, goed zo 😉

En hier? Met de compimenten van de VK, Buik gedraagt zich prima. En maar zoeken naar dat hartje, zit dat monstertje dus gewoon al halverwege mijn navel… Loop 'een paar weken voor'… Waar heb ik dat eerder gehoord…??? Oei, ik vertrouw het nog steeds voor geen meter, wat nu 'maar eentje', ben benieuwd als ik over een paar weken kan voelen wat er gebeurt, of er dan weer een elftal aan het wriemelen is want dan weet ik genoeg…???

Michaal en Jennifer zijn vanmiddga m,eegeweest naar de &M, effe eruit, en de winterjassen van vorig jaar zitten toh niet helemaal lekker meer.
    Geen wonder, de laatste statistieken van de 29ste zijn:

M 16,7kg en 102 cm,
    J 17,2kg en 98,5 cm

En dat is proppen. Maar, bij H&M hangen voor 20 euro hartstikke leuek jacks du Jen rukte er een uit het schap: Cerise rose, met capuchon en fleece voering, met, schrik niet haha, groene bloemetjes, paarse stipjes en oranje en gele vage motieven! 'Díe vindt ik mooi mama, jahaa, díe wil ik!' Hup aan dat ding, paste prima (mt 116…!) en in 2 minuten klaar 😉
    Michael is andere koek, ik wil 'm graag in een wateraafstotend ski-jack, maar hij vindt die gladde stof af-schu-we-lijk aanvoelen en wiegerde pertinent te passen, wandelde gewoon weg… Uiteindelijk heeft die dus een ouderwetse zwarte 'loden' jas model parka, ook met een drukknopencapuchon, en is helemal het heertje 🙂 Kiest altijd voor rustige kleuren en zachte stoffen, en alle merkjes en labeltjes er UIT. Hoezo snel prikkelbaar 😉 Maar goed, hij laat het duidelijk merken en berteld het vaak ook heel helder 😉 Dan maar inspuiten zo'n ding om 'm waterafstotend te krijgen? Het kan allemaal in de droger gelukkig ;-))))

En nu? Slaaptijd, alweeeeeeeer 😉

Toedels,

Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct