Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hiep hiep

• Auteur

en nu zijn ze VIER!! zo maf dat ze jarig zijn en niet thuis. Ze zitten op school. Natuurlijk trakteren. Dette trakteert de kinderen op vingerpoppetjes, met celofaan eromheen en dichtgebonden met een lintje met een snoepsleuteltje. Thijs heeft dezelfde verpakking maar dan met minidoosjes wascokrijtjes.
    En voor de meesters en juffen beiden een versierd blik met koeken.
    Oh en TROTS dat ze zijn. Nieuwe kleren (dette is zo'n tut) en zoveeeeeeeel cadeaus.
    Jonne heeft ze vanmorgen vroeg vriendenboekjes gegeven. Die had dit jaar helemaal zelf wat uitgezocht. Leuk he. En wat hebben ze van ons
    Dette: my little pony met verjaardagstaart; barbie met baby in buik en peuterkind; microfoon en een barbie koets met paard ervoor
    Thijs: een radio; knex; een sos ambulance en brandweerauto garage en een grote kraanwagen.
    En ze hadden voor elkaar een cadeautje. Thijs voor dette een knetterroze boa, en dette voor thijs een politiepet met handboeien en zo.
    Erg tof allemaal
    En nu zitten ze dus op school, en ik heel alleen en eenzaam thuis. Jakkes. Gelukkig komt m'n moeder zo, gaan we ff baantjes trekken in het zwembad.
    Had wel een brok in m'n keel weer vanmorgen hoor, 4 jaar geleden geboren, zo heftig allemaal en nu stonden ze bij het raam naar me te zwaaien….
    O ja zo leuk, m'n zus had vanuit Noorwegen enveloppes gestuurd met allemaal tekeningen en kaarten en knutselwerkjes en voor beide een mondharmonica.
    Nu ja… ik ga nu maar koffie zetten.
    dag dag

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct