Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

aloha

• Auteur

Eef wat worden die blaagjes weer verwend. wel leuk he? en alles vinden ze natuurlijk weer even mooi. geven ze ook nog een verjaarspartijtije voor vriendjes/vriendinntjes van school?
    en wat leuk dat je zus aan hun verjaardag heeft gedacht.

haha ellen, volgens mij ben je pas gerustgesteld als je de baby('s) in je armen hebt. wij blijven mee wachten ik vin dhet ook wel spannend.

maar ondanks alle problemen met J. & M. groeien ze toch goed. de lengtes weet ik zo niet meer maar qua gewichten zitten nu al boven de mijne. (ong. 16 kg) dus dat is toch wel werr prettig niet? en die jasjes klinken super. Hier passen ze die van vorig jaar nog en ik sta in twijfel om er een vor allebei 1 bij te kopen. 1 is wel weinig als ie in de was moet.

en of er nog wat van cissie over is? ja hoor zat. er kan (moet) nog 10 tot 15 kg af. dan pas ik als het goed is weer in maat 38-40 haha kan ik me niet heugen dat ik daar ooit ingepast heb. ben al blij met mijn maatje 44 van nu. in maart was het nog 48/50 (!!!!) vERSCHRIKKELIJK dat NOOIT meer. (zegt ze nu). dus ik kan nog wel even.

zit nog steeds te wachten tot het uitzendbureau belt over de uitslag van mijn sollicitatie gisteren. ben beniwued of ik wat hoor ze hadden toch wel eerder kunnen bellen? maar goed hoe langer het duurt hoe meer ik zelf ook begin te twijfelen of het werk wel wat voor me is en of de aangegeven werktijden me wel aanstaan. 20 uur in de week en bijna iedere dag een 1/2 dag werken. (ook in de schoolvakanties) ik weet niet of ik dat wel kan.
    kortom grote twijfel of ik het uberhaupt wel zal doen al ben ik aangenomen. jaja kanook aannemen en verder kijken maar daar heb ik eigenlijk ook geen zin in. nou ja ben en blijf een weegschaal altijd alles afwegen.

ze liggen hier weer op apegapen voor de 3 biggetjes ze zijn altijd bekaf na schooltijd en denk je dat ze 's avonds vroeg slapen. NEE DUS, drama tegen 20.15-20-30 slaapt het eens terwijl om 19.00 naar bed gaan omdat ze liggen te gapen van hier tot tokio. hopelij ook maar tijdelijk want de 1e weken ging het wel goed voor 20.00 was het stil.

maar goed genoeg gekletst ik ga aardappels schillen voor de boerenkool.
    doei,francisca

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct