Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

strak plan

• Auteur

Dat klinkt goed, boerenkool, met worst?? Krijg er trek van. Ga zelf aan de witlof met kip en ham en paprika krieltjes.
    20 uur per week is op zich wel redelijk maar niet wanneer je dan elke dag heen moet. Dan zit je ook met de reistijd, zelfs al is het maar even en je bent dan net te laat met je kinderen ophalen. Dan kun je beter 2 hele dagen, dan is de opvang ietsje makkelijker te regelen over het algemeen. Kun je niet 3 x 6 uur regelen? Van half negen tot half drie of zo? Tja, ik moet ook binnen nu en een jaar een andere baan zoeken anders kom ik zwaar in de problemen qua opvang. Heb dus nog wel even maar time flies….
    Ik heb op de markt voor elk een winterjas gekocht, en via Internet een reserve tweedehands, eentje voor 5 euro, een Mexx donkerblauw voor Jo, en eentje voor 2,50 voor Emilia van Paperclip, beiden nog in goede staat. Da's handig bij buiten spelen en als de knappe jas in de was gaat. Ook ik vind één jas dan wat krap. Hennes heb ik nog niet gekeken, zie hier zoveel kinderen in Hennes jassen lopen, daar doe ik dan maar niet aan mee. De rest van de kleding vaak wel maar jassen nog niet gedaan. Vorig jaar vond ik er wel een leuke maar dat leek erg op een beertje, kroelgehalte enorm maar niet praktisch om te dragen/wassen. Maar het klinkt goed, maar ik heb al, pech. Het is wel leuk, die koters met hun eigen wil, wees blij dat de smaak nog meevalt…., Emilia wilde deze week iets wat werkelijk afzichtelijk was, voor mij althans. Ik heb haar er vanaf weten te krijgen maar ik vrees het ergste….

Ga wat in de pan pleuren.

gegroet,

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct