Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

;-)

• Auteur

hahaha Trudy jahoor mijn meiden zijn nog "net" te harden, je moet alleen heel veel gedruld hebben, ze huilen om 3x niks en als je met ze wilt plakken moet je 10x zeggen je kwastje niet helemaal in de lijmpot steken maar alleen de haartjes en dan je kwastje afvegen aan het randje anders heb je hele klodders en nee we zijn niet aan het verven,…….en verder zijn er vandaag 2 glazen over de tafel gerold waarbij 1 stuk en van Julia "moet" ik alles bv: mama jij "moet" mij helpen, mama jij "moet" met me puzzelen, en ga zo maar verder grrrrrrrrrrrrrr dus ik loop al weken te zeggen ik "moet" helemaal niets, waarop als antwoord komt "alsjeblieftttttttttttttttttt".

en ook hier kijken we naar bobo, koekeloere (ook echt een aanrader op woensdag, herhaling op vrijdag en maandag op ned 3 om 9.00uur) en al die andere kinderfilmpjes en Dora heel leuk maar bij "jij moet helpen" trudy je vast wel bekend, dan gaan mijn haren overeind staan en roep ik ik "moet" helemaal niets hahahahaha.

Gisteren riep ik nog naar de meiden weet je jullie zijn gewoon in Februari jarig een halfjaartje eerder naar de basisschool kan vast geen kwaad en merken ze vast niet,…..meiden help me herinneren dat als ze volgend jaar september hele dagen naar school gaan ik niet ga zitten piepen dat ik ze zo mis hahahahaha.

en verder ach we modderen maar wat aan, eten gaat terible maar ach als dat alles is, zal toch wel ooit over gaan.

en morgen, morgen wordt ik digitante want nathalie gaat bevallen via een keizersnede van een dochtertje, misschien herinneren jullie haar wel, ze heeft 1 van haar tweelingzoontjes verloren maar morgen mag ze haar 3e kindje in de armen sluiten en hopelijk gaat alles goed.

Verder even niets dus groetjes Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct