Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

moeten

• Auteur

Mens, schei uit alsjeblieft! Wanneer ik Jo iets verbied, wat overigens vrijwel nooooooit voorkomt, dan zegt hij dat ik weg moet gaan, jij moet weg mama!
    – ik moet tv kijken mama
    – ik moet een koekje mama
    – jij moet nu de tent maken mama
    en inderdaad, dat alsjebliefffffft!
    VRESELIJK gewoon!!!!
    Vanmiddag gingen ze na de PSZ nog even in de tuin spelen, zie ik ze vanachter mijn fornuis, de enige plek waar ik hoor nietwaar?, gooien ze zo twee planten potten c.q. schotels op de grond, joepieeee stuk, was een of andere fantasiespel of zo denk ik, ik weet het niet…., zucht….
    Mijn pedagogische gaven nemen af naarmate de dag verstrijkt ben ik bang.
    Ik heb het ze maar op laten ruimen, heb gezegd dat ik het niet leuk vond, dat ik nu nieuwe moest kopen en dat zij het maar moesten gaan opruimen, met veel moeite lukte dat. Wat een darmpjes toch af en toe.
    En de mijnen zijn ook een half jaar geleden 3 geworden hoor! Ik ga het ook proberen, goed idee!

Mooie taarten Eef, maar die verjaardagshoeden zijn helemaal te wauw! Wat is ze toch crea die bea.
    Ben je al weer aan je volgende Pieke Dassen jas bezig? Hij was leuk he?
    Nu ga ik pitten, heb morgen cursus en ik moet dus op een andere tijd aanwezig zijn. half tien ipv 13.00 uur.

Zijn jullie nou al verkouden? Ik was vorige week mijn stem kwijt, heb hem inmiddels weer gevonden maar heb nog steeds pijn op de borstlapjes en kuch nog wat benauwd, zit weer aan de xylo en homeospray en hoestdrank. De koters hebben ook loopneuzen en niesbuien en zo, maar die zijn extra moe, ik ben zo fit als wat (not). Zijn daar geen spuiten voor die je gelijk fit maken of moet ik dan aan de speed? Zo'n sportpil of zo.

Oh, sjak, wat een leuke foto's, enne, zien de jongens niet wie nou die ene is die jij niet herkent? Vaak zien ze het zelf wel. Ik stel voor dat je ze een oorbel geeft, met de letter van hun voor naam, of een tattoo of iets dergelijks :-), of je verft van eentje het haar rood?
    Leuke shirts overigens ook, jammer dat wij hier in de outback van de randstad weinig tot geen EB verkopen. Vind het wel erg mooi spul, heb wel eens via Internet wat gescoord maar niet al te veel gevonden.

truste

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct