Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

tijd is geld

• Auteur

hallo,

Kijk, ik heb me aangemeld bij circa 20 tot 30 internetshopjes, voor de nieuwsbrieven. Krijg dan regelmatig bericht over updates. Dan kijk ik wel of niet, al naar gelang de tijd die ik beschikbaar heb. Nu wilde ik gewoon 2 jassen voor erbij, vier keer nieuw kan ik me niet permiteren en daarbij komt dat ik liever een tweedehands Mexx oid heb dan een nieuwe hans, op zich is met hans niets mis maar als je die vijf keer gewassen hebt is het exit, vandaar. Die zijn uiteraard ook leuk voor erbij maar die Mexx oid gaat gewoon langer mee vandaar mijn strooptocht en verder is het een kwestie van geluk en goed zoeken, ook op marktplaats onder zoeken op winterjas of zo. En het is me gelukt, joepieeeee. Mooi toch? En zoveel tijd kost het niet hoor, kan zo gebeurt zijn bij zoveel nieuwsbriefjes, hihi.
    Ben overigens vanmiddag even langs de Prenatal geweest, voor haar twee lange broeken in maat 104, gewoon maar gegokt, had al eea liggen in 110 maar dat is nog veel te lang en niet mooi om om te slaan, terwijl ze dus ook 98 cm is, maar ja, dat is dus eigenlijk een kleine 104, toch? En voor hem een hele mooie zwarte broek, wel in 110, maar die valt ietsje korter, hij is 102 cm, onze Jo.
    Ze hadden hele leuke dingen maar bij de broek net weer niet het bijpassende shirt in de juiste maat, dan krijg ik dus echt de vinket***ing van.

Nu, het eten is klaar geloof ik, paksoi schaft de pot, nog wat satehsaus eroverheen en eten maar (met rijst), doei

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct