Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Joepie!

• Auteur

Joepie, Raven & Noah gan naar huis!
    OK, ze hebben geen idee waar dat is, maar wat zijn ze welkom 😉 Diane & Co, gefeliciteerd!!!!!! Spannend én heeeeerlijk!

Aha, internetsjopnieuwsbrieven, kijk, dat is en tip 😉 Merkkleding is ook mijn voorkeur; een hema shirtje is leuk maar kan ik meestal na 3 maanden in de vuilnosbak gooien, de rest (zoveel mogelijk 'doordragertjes') gaat zo een jaar mee en is nog goed genoeg voor Buik 😉

En verder? Geen bal te melden 😉 Kiddies gaan morgen nar de psz, Het Kabouterfeest. Hoop dat ze het een beetje volhouden; J liep vandaag weer te kotsen en M heeft een n ieuwe snotnes, zucht…? Wordt het weer zo'n winter? Nee toch…

Ooh, en 'goed' nieuws: De KA belde dat ze het volmondig eens is met ons verzoek; de PH-meting in hun slokdarmen én (mits er ruimte is) het stoppen met de medicatie mag in het ziekenhuis tijdens een opname.
    Godzijdank, laat mij maar inroomen 's nachts, ik slaap overal wel hihi, maar dan hoef je niet elke keer dat er een sonde uitgerukt wordt een wijkverpleegkundige te bellen om zo'n kreng terug te plaatsen (moet 24u nonstop anders is het zinloos), en al leren ze het me, ik ga mijn kinderen dat níet aandoen, Marco ook niet. Wij zijn er om te koesteren en te troosten, en niet voor medische handelingen vinden we zelf?
    Godzijdank kunnen we díé stress dus buitenshuis houden. Ze zijn graag in het ziekenhuis, vinden er slapen ook helemaal niet erg, vinden die stoere bedden helemaal te gek, de pedagogosch medewerksters zijn helemaal super, en het is zóveel ontspannener dan wanneer je met twee rondlopende kiddies – tegelíjkertijd! – volgehangen met apparatuur waar ze last van hebben met praten (veel dus), eten en slikken, ook nog de afwas doen, de telefoon aanpakken etc….?
    Laat ons overdag maar om en om in het ziekenhus zijn terwijl de ander bijslaapt en het huis poetst en zo. Is het met een dag of 4 gepiept en zijn Marco en ik in elk geval goed uitgerust voor de ongetwijfeld heftige reactie die volgt…?

Enne, 3 x dagelijks zeer betaalbaar (samen)eten in een prima restaurant, geen afwas en zo, gratis internet; het blijft een zorgelijk weekje natuurlijk maar op deze manier, met de steun van verpleging, is het toch een stuk overzichtelijker?

Pfieuw wat een opluchting…

Truste & Toedels,

Ellen

PS: het kán haast niet met twaalf weken, maar ik weet zeker dat ik er gisteravond eentje een koprol voelde maken ;))))))

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct