Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

baan

• Auteur

Cis, gefeliciteerd met je geboekte succes! Ik herken je gevoel als geen ander en dat is iets wat je behoorlijk kan verwarren he? Je bent al zo lang actief en minder actief op zoek naar een joppie en nu heb je er een en je weet niet eens of je het eigelijk wel wilt. En ik sluit me helemaal bij Ellen aan; doe je het niet, dan heb je toch een lekkker gevoel er aan overgehouden; je ligt nog goed in de markt, ze geloven in jou! (HUH???Is dit nou een stukje Hazes-deformatie or what???) Wat je ook beslist, als het je hart is wat spreekt, dan is het een juiste beslissing. Mocht je er wel op in gaan…wat heb je te verliezen??? je kan altijd weer opzeggen!
    Angelina; wil je mijn felicitaties over brengen aan je digivriendin van het andere forum? Natuurlijk herinner ik me haar nog, hoe zou ik haar kunnen vergeten? Wat een indrukwekkende gebeurtenis was dat zeg, zelfs voor een meelezer! Ik gun ze alle geluk van de hele wereld! Ben je al wezen kijken??? Jullie komen toch ook bij elkaar over de vloer???
    Ellen; je bent handiger dan je denkt!!! Slim, die reflectoren, hoe kommie er op??? Ben jij nog aan de sjopperdesjop geweest voor het span? Die van mij blijken alleen maar langer benen gekregen te hebben, armen, voeten en lijf passen alles nog van vorig jaar, zelfs de schoenen! Die mega kledingkast die ik in eerste instantie had blijkt nu mee te vallen. Uitverkoopies uit december 2002 passen ze nog steeds niet!!! Okay, ik was toen eenbeetje enthousiast met de voorspelling over hun groeicurve, haha! Een hele stapel shirts zijn dus weer met grote vaart naar zolder gegaan voor de volgende winter. Of…mocht er een groeispurt aan komen, dan ben ik ingedekt 🙂
    Wat lekker, Marco met dat overschot aan uren. Komt dat effe lekker uit? Geniet er maar van, kan je zo nu en dan ook eens kinderloos op stap, heerlijk hoor!
    Verder niet echt wat te melden, dus ik meld me wel weer als ik vermeldingswaardige berichten te melden heb!

Toedels,
    ZJak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct