Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

oppas

• Auteur

Hoi,
    Het is een beetje vroeg (onze tweeling is nog geen 2 weken oud), maar ik vraag me af hoe jullie het regelen met oppas. En dan bedoel ik niet de 'opvang' op doordeweekse dagen, maar een babysit voor avonden, als je een keer weg wilt of iets dergelijks. Ik wil bijtijds op zoek naar iemand.
    Hebben jullie 1 oppas voor de tweeling? Kan een tiener/student dat aan zo'n tweeling? Wat is tegenwoordig het uurtarief voor babysitten?
    groetjes, Rudy

#3420110 Quote

Hoi Rudy,

voor onze avondjes-uit vragen we bijna altijd een van onze ouders. Daar kunnen ze namelijk dan blijven logeren, zodat we ook een nachtje voor ons zelf hebben (of eigenlijk de ochtend). Maar die van ons zijn dan ook al iets ouder (geen nachtvoedingen meer).

In een uitzonderlijk geval vragen we een hele goede kennis. We hebben nog geen oppas "ingehuurd". Ik weet dus ook niet wat dat kost.

Volgens mij is het belangrijkst dat je de oppas vertrouwd en dat je er een goed gevoel bij hebt. Anders heb je ook geen lekker avondje.

groetjes,
    Martine

#3420118 Quote

Wij vragen ook altijd 1 van de opa's of oma's om te komen oppassen als we een keertje met zijn twee weg willen, vaak maken we het dan niet zo heel laat hoor, de volgende dag gaan we er dus gewoon zelf uit.
    Als we iets van een feestje hebben dan kijken we of de kids bij hun kunnen slapen

Maar het gaat er inderdaad om dat je de oppas vertrouwd en dat diegene ook een tweeling aankan 😉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct