Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Slecht slapen door het warme weer.

• Auteur

Ohh ik ben zo moe.
    Al twee dagen de hele dag met de kids lopen zeulen.
    Ze willen niet slapen, denk van de warmte, het is hier op dit moment nog steeds 32 graden.
    Geef ze tussendoor elke keer wel wat water.
    Zodra je ze oppakt zijn ze stil.
    Maar ja je kunt er maar 1 tegelijk vast houden hé?
    Zal blij zijn als de temp. wat minder wordt.
    Het ging zo goed de laatste weken, ze waren vrolijk en sliepen goed.

Sorry moest het even kwijt, jullie zullen er ook wel last van hebben.

Groetjes Patricia (mama van Thomas en Sophie, 2 mei 2008)

#3420121 Quote

Ik begrijp het helemaal! We draaien overuren en lopen kilometers in het huis. Hier in huis is het ook megawarm en Kaya en Liz zijn heel moeilijk in slaap te krijgen. Maar als ze slapen liggen ze ook helemaal voor pampus. We gaan ze vanavond maar in badje doen zodat ze daarna een beetje afgekoeld zijn.
    Gelukkig wordt het morgen koeler! (en dan hoop ik maar dat de hitte de reden was voor het vele huilen.. ik word er helemaal gek van.. en knettermoe)

groetjes, Rudy

#3420122 Quote

Ik begrijp het helemaal! We draaien overuren en lopen kilometers in het huis. Hier in huis is het ook megawarm en Kaya en Liz zijn heel moeilijk in slaap te krijgen. Maar als ze slapen liggen ze ook helemaal voor pampus. We gaan ze vanavond maar in badje doen zodat ze daarna een beetje afgekoeld zijn.
    Gelukkig wordt het morgen koeler! (en dan hoop ik maar dat de hitte de reden was voor het vele huilen.. ik word er helemaal gek van.. en knettermoe)

groetjes, Rudy

#3420123 Quote

groetjes, Rudy

#3420124 Quote

sorry, iets te ongeduldig op 'plaats bericht' gedrukt.. het duurde wat lang..

#3420125 Quote

wat herkenbaar…

ook onze meiden willen en kunnen niet slapen.
    sochtends tot 9uur gaat t nog.
    (na de fles van 6uur pakken ze nog een paar uurtjes slaap)
    maar daarna, alleen maar beneden in de box,
    want boven in bed is t brullen.
    de gehele dag dus wakker,
    en na de fles van 18-19uur gaan ze weer naar boven.
    maar ook dan duurt t nog vaak 1.5 uur voordat ze echt slapen.
    het breekt je idd. op.
    1 is al druk, maar 2…??!!

vandaag wordt het koeler, dat klopt.
    maar de warmte in huis is er helaas nog niet uit.
    dus dat gezeul met de kids is nog niet over ben ik bang.
    suxes allemaal.
    groetjes, jana

Lees ook: Identiteitsontwikkeling bij tweelingen: zo stimuleer je hun eigen 'ik'
    #3420127 Quote

Fijn dat wij niet de enigste zijn.
    Vanmorgen na de fles van 6.00 uur ben ik het bed weer ingedoken en heb lekker tot half 10 geslapen.
    Om 10 uur heb ik de kids hun fles weer gedaan en tegen elf uur heb ik ze weer in bedje gelegd en ben ik onder de douche gesprongen en heb mij aangekleed.
    Had ik even nodig zo'n luie morgen.
    Gelukkig is het nu heerlijk weer, heb alle ramen en deuren tegen elkaar open gezet.
    Het is nu niet zo warm meer in huis, de kids hebben vandaag al veel beter geslapen.
    Tja het is en blijft nu eenmaal erg druk met twee van die kleintjes in één keer en als ze dan ook nog niet willen slapen wordt het net even wat erger lijkt het.

We zullen nog wel meer van die hitte golven krijgen, dus dames alvast sterkte voor de volgende keer.

Groetjes Patricia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct