Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

voorstellen

• Auteur

Hallo allemaal, wilde me even voorstellen. Ik ben Helen en sinds december 2007 moeder van een tweeling. Een jongen en een meisje genaamd Gijs en Sanne. Ze zijn na een heftige zwangerschap van precies 38 weken geboren.  2680gr/3180gr.    Leuke forum is dit. Zal er zeker geregeld een kijkje op nemen…. Tot schrijfs allemaal

#3420134 Quote

Welkom op het forum!
    Grappig, onze tweeling (ook jongen en meisje) wogen ongeveer hetzelfde, ook na (ruim) 38 weken: Kaya woog 3102 en Liz 2590.
    groetjes, Rudy

#3420141 Quote

Hoi hoi,

Ik ben Bertine en sinds 29-11-2007 de trotse mama van Loek en Chrisje.
    Ze zijn geboren naa 37.3 weken. Waren 46/47 cm en 2100/2310 gram.
    Heb zelf om ingeleide bevalling gevraagd, omdat er al weken geen groei meer was en ik het nu echt zat was om elke dag naar het ziekenhuis te kleppen. Heb ook nog een zoontje (toen 23 maanden) en had ook al 1 cm ontsluiting.
    In 3,5 uur waren ze er.

Groetjes Bertine

#3420144 Quote

Hallo meerlingmama's

Ook ik wil me even voorstellen. Ik ben sinds 22 april 2005 de trotse mama van een zoon Thomas en sinds 25 juni 2008 ben ik de trotse mama van de tweeling Nick en Stef.
    Nick en Stef zijn na een zwangerschapsduur van 32,4 via de natuurlijk weg geboren. ( oorzaak vroeggeboorte onbekend)
    Nick lag in stuit en woog bij de geboorte 1885 gram
    Stef was nummer 2 en woog 1925 gram.
    Ze hebben 18 dagen in het ziekenhuis gelegen.
    Vorige week woog Nick 3120gram en Steg 3245gram
    Maar ik wilde even kwijt dat het zeer bijzonder is om een tweelingmama te zijn.
    Wat een rijkdom zeg!!   Heerlijk!!
    Ik hoop op deze site andere mama's te ontmoeten en ervaringen uit te delen.

groetjes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct