Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kleine voorstel ronde doen???

• Auteur

Ik ben Rachel 25 jaar (nog wel) en ben mama van 2eiige2ling Ginger en Mike 4 jaar en van Phoebe 2 jaar.
    Ik woon in Delft en ben een thuisblijfmoeder.

Groetjes, Rachel

#3420176 Quote

Hoi hoi,
    Ik ben Loes, 23 jaar, mama van Stijn (bijna 2) en Meggie en Noortje, eeneiige tweeling van bijna 2 maandjes jong…..
    Ik woon in Brabant en ben momenteel nog niet aan het werk, maar wil dat wel gaan doen ivm financien…..
    Groetjes Loes

#3420178 Quote

Hallo,

Ik ben Susanne, 32 jaar oud en moeder van een 2eiïge tweeling. Ik noem 't geen  spontane tweeling omdat we een terugplaatsing van 2 embryootjes  hebben gehad na een icsi behandeling. Maar wel heeeel bijzonder dat we onze kinderwens  op deze manier  werkelijkheid hebben mogen maken!
    Het zijn 2 meiden, Karlijn en Anne.
    Ik woon in 't gezellige Brabant, Oss

Hoop dat we hier kunnen brainstormen!

Groetjes Suus

#3420179 Quote

Oja, Karlijn en Anne zijn 11-11-08 geboren dus bijna 3maandjes oud

#3420180 Quote

hoi dames,
    gefeliciteerd met jullie 2ling!! hier nog een 2ling mama  van Brenda (2360 gr) en Samantha (1990 gr) geboren op  6 mei 2008 na TTS en een zwangerschap van 36w2d. Ze zijn inmiddels alweer 8,5 (Brenda)  en 7,8 kg (Samantha). ze kruipen sinds dit weekend en babbelen er flink op los!!

Ik (Petra 30 jaar, woonachtig in Alkmaar) kwam ook weer eens kijken of er nieuwe 2ling mama's zijn. ik zit tegenwoordig op de twinsite.nl. erg gezellig forum met een heleboel actieve 2ling mama's.

misschien zie ik jullie daar.

Groetjes,
    Petra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct