Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Loes

• Auteur

Hoi Loes,

Ik ben even een tijdje niet op het forum geweest en ik ben benieuwd hoe het met je twee dochtertjes gaat? Hoe vindt je zoontje zijn zusjes?

Ik ben op 27 januari bevallen van twee zoontjes, Pepijn en Hugo. Ze zijn bijna een maand te vroeg geboren maar doen het erg goed. Pepijn heeft nog 3,5 week in het ziekenhuis gelegen omdat hij geen zuigkracht had maar sinds anderhalve week is hij thuis en drinkt hij zijn flessen goed leeg. Lekker druk he met 3 kleine kids???!!!

We proberen wel een beetje een ritme aan te houden, ze komen nu om de 4 uur voor een voeding en meestal voeden wij ze gelijk of om de beurt, hoe doe jij dat?

Ik hoor er 1 huilen.

Groetjes, Floor

#3420181 Quote
    Hoi Floor,
    Gefeliciteerd met je twee zoontjes, mooie namen ook!!
    Met meggie en noortje gaat het heel goed!!
    Ze zijn 3 dec. geboren omdat ze aan een tts zaten te denken ben ik eerder ingeleid…. Uiteindelijk was het geen tts maar was eentje gewoon wat kleiner….
    Ze hebben 3 weken ongeveer in het ziekenhuis gelegen en mochten net voor de kerst mee naar huis….
    Stijn was het helemaal zat om steeds mee te moeten naar het ziekenhuis en al die onbekende over de vloer…. Dus nadat meggie en noortje thuis kwamen heeft hij een tijdje niet willen eten, hij wilde alleen bij mij zijn en dat soort dingen….
    Gelukkig is hij nu gewend en geeft hij de meiden kusjes, wil ze vasthouden en noem maar op, hij is zo'n lieverd!!
    Druk is het wel, maar ik laat de meiden best veel in bed zodat ik nog wat tijd heb voor andere dingen anders wordt het helemaal moeilijk! Ze komen sinds kort ook om de 4 uur voor een fles en dat gaat goed, als ik alleen ben geef ik ze om de beurt eten, vaak laat ik er 1 in bed liggen anders gaat ze misschien huilen als ik de fles geef en dat is niet handig in de box….
    S'nachts geeft mijn vriend de fles en soms doet hij dat dan tegelijk, issie eerder klaar!
    Hoe gaat het verder met je? Beetje bijgekomen van de bevalling en het bezoek?
    Heb je een goede bevalling gehad?
    Ik wel, wel met ruggeprik maar ik dacht er anders geen 2 uit te kunnen persen!! Zoveel energie vergt het van je!!!
    Ik ben inmiddels ook niet meer veel hier te vinden, ga vaak naar twinsite.nl ofzo… ergens waar niet iedereen je berichtjes zomaar kan lezen!
    Hoor graag meer van je!! Vind ik wel leuk om wat ervaringen te lezen enzo!!
    Groetjes Loes

quote: Floor76 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2009 20:14:36'));

Hoi Loes,

Ik ben even een tijdje niet op het forum geweest en ik ben benieuwd hoe het met je twee dochtertjes gaat? Hoe vindt je zoontje zijn zusjes?

Ik ben op 27 januari bevallen van twee zoontjes, Pepijn en Hugo. Ze zijn bijna een maand te vroeg geboren maar doen het erg goed. Pepijn heeft nog 3,5 week in het ziekenhuis gelegen omdat hij geen zuigkracht had maar sinds anderhalve week is hij thuis en drinkt hij zijn flessen goed leeg. Lekker druk he met 3 kleine kids???!!!

We proberen wel een beetje een ritme aan te houden, ze komen nu om de 4 uur voor een voeding en meestal voeden wij ze gelijk of om de beurt, hoe doe jij dat?

Ik hoor er 1 huilen.

Groetjes, Floor

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct