Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor Miep82

• Auteur

Hoi Miep,

Ik lees net in het stukje over oorontstekingen dat je zoontje een maand te vroeg geboren is.

Ik heb vier kinderen waarvan de eerste drie allemaal een maand te vroeg geboren zijn. Alle drie meiden, die zijn van nature al ongeduldiger zeg ik altijd maar.

Toch heb ik me in de beginperiode vreselijk zorgen gemaakt, vooral bij de eerste twee. Bij de derde had ik zoiets van alles is bekend, en ze vonden geen andere dingen dus…..

Toch herken ik niets in de problemen die jij beschrijft, al praat mijn tweede dochter nog wel slecht, maar dat heeft naar mijn idee meer te maken met haar vergrote neusamandelen.

Heel vervelend vind ik het voor jullie dat het zo "naar" is begonnen (of lees ik het verkeerd?) en dat het 2 jaar duurde voor dat je de oplossing had gevonden.

Ik vraag me af hoe je het ontdekt hebt, van dat te vroeg inenten, en hoe je die connectie hebt gelegd.

Liefs lin

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct