Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vitaminen

• Auteur

Goedemorgen allemaal,

'K heb even een vraag. Mijn man en ik nemen trouw iedere morgen zo'n vitamine pil nu de "r" weer in de maand zit.

Onze dochter, bijna 2, krijgt iedere ochtend nog de AD druppels. wat zou zij verder nog kunnen gebruiken, hebben jullie een idee?

Ik hoor het wel groetjes Rianne

#3428396 Quote

Hallo Rianne,
    mijn dochtertje van 2 jaar en 9 maanden krijgt ook dagelijks kinder-vitaminetabletten.
    Verkrijgbaar bij Etos, Optimax heten ze.
    daarnaast ook vit D druppels.

#3428400 Quote

Hoi Rianne,
    Mijn zoontje (volgende maand 2 jaar) geef ik sinds kort davitamon kinderkauwvitaminen….hij vind het geweldig…het zijn net snoepjes en smaken erg lekker. Ideaal om de winter door te komen. Ze zijn officieel vanaf 2 jaar…maar dat ene maandje maakt volgens mij weinig uit. Kinderen mogen er twee per dag en ik geef er nu maar één dus dat zal wel goed zitten. Ze zijn ook gewoon verkrijgbaar bij de drogist.
    Groetjes,
    Ingrid

#3428401 Quote

Oja, ik zou dan wel de AD druppels weglaten…anders krijgt ze duppelop.

#3428404 Quote

Hoi

Ik geef mijn zoon elke ochtend kindermultivitaminen van de etos (eigen merk) vanaf +/- 2 jaar en vitamine d druppels.

Groetjes Nancy

#3428409 Quote

hoi Rianne

Wij eten zelf geen vitamine tabletten, en onze zoon van 2,5 ook niet . ja wel de vit D druppels. Maar als je genoeg verse groentes en fruit krijg is het niet nodig. Heb het ook nagevraagd op CB. Wij en onze kids zijn nooit ziek, hij is 1 keer verkouden geweest, das weinig voor een kind. Misschien heb je er iets aan

Groet Bea

Lees ook: Alle kinderziektes (symptomen) op een rij
    #3428410 Quote

Wat ik je nog kan aanraden is Visolie..ook vloeibaar verkrijgbaar bij de vitaminespeciaalzaak.

Dit nemen ik en mijn man ook in als capsules. Meer info hierover kijk op http://www.vita-send.nl/epa.htm

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct