Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

voor mamalina!!!

• Auteur

hallo

je zult wel denken een topich voor mij, ja inderdaad!
    ik zal me even voorstellen ik ben mama van devran (mijn zoontje van bijna 4 jaar)
    ik zag dat je geandwoord had bij wie kiest er bewust voor 1 kindje en wilde toch even reageren maar aangezien er al zoveel stond denk ik ga even een nieuw stukje maken!

ik ben net zo oud als jou ik word in mei 23 jaar en mijn zoontje in april 4!
    ook hij was niet gepland maar we zijn er nu wel zielsgelukkig mee!

ik wou je even zeggen dat ook al heb je een hele moeilijke periode achter de rug dat wil niet zeggen dat je dan geen kindje er bij kan nemen.
    je hebt heel veel te voorduren gehad wat ik zo heb gelezen met je moeder echt heel erg vind ik dat voor jou!
    ik vind daarom ook dat je er voor moet gaan als je er zeker van bent dat je dat wilt want geluk mag je wel weer hebben, en juist als je toch al weet dat alles op zijn ppotjes terecht komt kwa huis enz enz dan kan je er ook wel voor gaan en dan zou ik ook niet wachten met e pil te laten staan want inderdaad je kan het niet uitzoeken wanneer het komt!

wij wouden ook heel graag een kindje erbij maar ik heb een stofwisseling ziekte PKU
    en daarbij heb ik veel kans op een gehandicapt kindje of een kindje met allerlei afwijkingen ook heb ik heel veel gespuugd en aan de sondevoeding gezeten en heb ik zwangerschapsvergiftiging gehad met hogebloeddruk dus voor ons waren er alleen maar redenen om het niet te doen kwa gezondheid maar ook wij hadden een tydje dat het financieel iets minder ging maar als ik al deze dingen niet gehad had dan was ik er wel voor gegaan!
    maar helaas het is niet anders!

maar je moet je niet overal te druk om maken dat kan ik wel van het verleden en je ligt overal maar wakker van en op het laatst komt het toch zoals gewoonlijk allemaal goed dus ik zou nogmaals zeggen ga ervoor!!!

nou ik hoor dat je dit leest en miscchien nog eens reageert!
    ik heb trouwens ook steeds op dat topich waar jij geandwoord hebt daar andwoorde ik ook een heel tydje vandaar dat ik ook bij jou verhaal kwam!!

vriendelijke groeten van mama van devran (16-4-2003)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct