Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

slapen

• Auteur

Mijn zoontje van bijna 4 jaar is 's ochtends altijd erg vroeg wakker daardoor is hij tegen de middag vaak al (met name bij het kinderdagverblijf) helemaal kapot. hij wil alleen niet slapen ook 's middags thuis niet, het gevolg is dat hij boven zijn avondeten bijna in slaap valt. Daardoor huilt hij erg veel en kan niks hebben van andere kindjes. Als ik hem thuis op bed leg staat hij zo weer beneden. Op het moment hoor ik alleen maar (bij de opvang) dat het niet zo goed met hem gaat. Zo kennen ze hem niet en hij ziet er ook slecht uit. Heeft iemand nog tips/ervaring?

#3436615 Quote

Mij zoontja van 3jr en 2 maanden wil 's middags ook niet meer slapen. Hij heeft het nog wel nodig maar vertikt het gewoon. Wat ik wel eens doe hem voor de tv zetten en zelf de kamer uitgaan. dan valt hij af en toe in slaap op de bank en laat ik hem lekker liggen. Heeft hij in ieder geval een rust moment op de middag.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct