Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

re

• Auteur

hoi ik ben gerda en heb vandaag gehoord dat mijn kindje is overleden ik hoop dat ik hier terecht kan met mijn verdriet
    liefs gerda

#3444552 Quote

Hoi Gerda,
    Heel veel sterkte. Hoe ver was je zwangerschap?

#3444553 Quote

hoi ik zal vrijdag 9w zijn maar als het goed word ik morgen gecurateerd maar ik ben gister nog in het zh geweest en mijn lichaam reageert er niet op mijn baarmoeder is nog dicht
    dus ik moet tot morgen afwachten
    groetjes gerda

#3444554 Quote

Lieve Gerda,
    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ik moest ook afwachten omdat mijn baarmoedermond dicht bleef. Ik vond dit erg moeilijk. 300 keer per dag naar het toilet om te kijken. Ik was ook 9 weken.
    Als je morgen wel gecurateerd moet worden zal ik een kaarsje voor je aansteken.
    Liefs Leisa.

#3444555 Quote

Lieve Gerda,

Ook jij komt van het dec. forum. Ik wens je heel veel sterkte. Ik denk aan je en leef met je mee.

Liefs Shirley.

#3444556 Quote

Heel veel sterkte! Ik ben na 13 1/2 week gecureteerd en het ging al snel goed. Na een maand of wat kreeg ik een ontzettende diep. Iedereen denkt dat je er al overheen bent en vraagt er niet meer naar. Terwijl ik juist wel erover wilde praten. Geef dat aan, want echte vriendinnen snappen dat en laten je je verhaal vertellen zovaak je wilt. Wat mij ontzettend veel heeft geholpen is een brief schrijven naar mijn overleden kindje. Voor mij een vorm van afscheid nemen.
    liefs, pien

Lees ook: Miskraam: als je zwangerschap anders loopt

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct