Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nog 2 dagen

• Auteur

Het is bijna zover!!! Ik ben vandaag ziek thuis gebleven van mijn werk. Ik ben verkouden……………. en de hele dag al misselijk, gevoelige tepels en gigagantisch moe. Woensdag is mijn NOD. Ik denk dat ik van het weekend ga testen. Mijn vader is 18 juni jarig, leek me wel een leuk verjaardagscadeau…….

Groetjes Biaggi.

#2792848 Quote

Spannend!! Je was toch al een tijdje bezig? Zou een leuk cadeau voor je vader zijn!!

#2792849 Quote

OOOOHHHHH meid wat spannend jo!!!
    Het zou inderdaad wel het ultieme verjaardags codeau zijn hoor. Ik had gehoopt dat ik in dezelfde vorm een vaderdagcadeau kon geven mijn mijn ongi is helaas vandaag al lichtjes aan het doorbreken.
    Nou lieve Biaggi, ik zal aan je denken en veel, heel veel voor je duimen!!

Veel liefs, Ank

#2792850 Quote

Bedankt voor je reactie. Dit is onze 3e ronde, dus erg lang zijn we nog niet bezig maar daarom hoop ik wel dat het nu raak mag zijn. Maar ik dacht dat ik genoeg eventuele zwangerschapskwalen heb. De vorige 2 ronden had ik dit niet. Ik zie het wel.

Groetjes Biaggi

#2792851 Quote

De reactie hierboven is natuurlijk voor Jenke.

Anke, ook jij bedankt voor je reactie en je medeleven ookal mocht het voor jullie deze maand nog niet zo zijn.
    Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Biaggi

#2792852 Quote

Nou het is te hopen voor je, en zo ontzettend gegund!!
    Ik ga heel hard voor je duimen aankomende dagen!!

liefs Chris

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2792853 Quote

hoi,
    Het lijkt erop dat het raak is meid.
    Doe over een paar dagen een test, en je weet het zeker.
    sucses en sterkte als het tegen zit.
    H. Groet bianca.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct