Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zelfde meegemaakt vorige week

• Auteur

Hoi   Erica,

Ik begrijp heel goed wat je nu meemaakt.
    Vorige week woensdag heb ik hetzelfde meegemaakt als jouw, na 8 jaar was ik weer zwanger van mijn tweede kindje, en zat vol met vragen waarom ik meer bloed ging verliezen,van donker bloed naar rood bloed, maar dit had ik ook van mijn dochtertje dus dacht niets aan de hand.
    Totdat ik op mijn werk was en inelkaar zakte van de pijn, hevige krampen, terwijl ik nog niets tegen mijn collega's had verteld dat ik zwanger was, ik was pas vijf weken zwanger.
    Dezelfde avond ben ik direct naar de verloskundige gegaan met mijn vriend en het vruchtje zat er nog maar omdat mijn zwangerschap nog zo pril was geen kloppend hartje.
    De dag erna helemaal mis, ik stond op en het vruchtje  kwam eruit met heel veel bloed stolsels. ik schreeuwen an verdriet en paniek, wij gelijk weer naar de verloskundige en ik had inderdaad een miskraam gehad.
    Nu is eindelijk mijn bloeding over en moet ik bij de eerste menstruatie weer naar de verloskundige om te kijken of mijn baarmoeder helemaal  schoon is.
    lieve Erica hou goed in de gaten dat je ook naar de gynecoloog of verlos
    kundige gaat om naar je baarmoeder te laten kijken!
    Ik begrijp je verdriet en een vervanging van …is er niet!
    Bij de bevruchting is iets mis gegaan vandaar een miskraam, en waarom de ene vrouw wel en andere niet is onbekend. Praat erover, krop je verdriet niet op!

Dikke knuffel,

Sharon.  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct