Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

"Posi ervaring" curretage plaatselijke verdoving

• Auteur

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik hier ook geschreven dat er op de echo (met 10weken) te zien was dat mijn vruchtje gestopt was met groeien, een enorme teleurstelling natuurlijk!

Na twee weken en twee dagen wachten was het gisteren dan zover; de curretage. Van te voren heb ik heel wat af gegoogeld voor ervaringen van curretage's onder plaatselijke verdoving, maar het meeste was of onder narcose en degene die ik kon vinden van p.v. waren erg negatief. Dus ik was behoorlijk nerveus, maar achteraf is het me allemaal meegevallen en heb ik alleen een slaaptabletje gekregen (merkte ik weinig van ) en voor de rest (buiten de prikken in je baarmoeder dan) geen pijnstillende medicatie nodig gehad.

Ik zal wel eerlijk zijn: het doet wel pijn, maar omdat de ingreep "maar" 10 minuten duurt is het wel acceptabel, dus hierbij eindelijk een positief verhaal voor degene die nog moeten.

Ook nu (1 dag later) voel ik me best goed, alleen wat buikpijn en iets vloeien,
    mocht je voor hetzelfde staan en wil je meer weten, vraag het me gerust,

Groetjes Esther

PS Het hielp ook wel dat de gyn. erg aardig was en steeds zei dat ik zo dapper was!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct