Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

dag lief meisje

• Auteur

hallo allemaal,

Ook wij hebben afgelopen woensdag het afscheid gehad van onze dochter Ninthe.
    Het was heel emotioneel maar ook heel erg mooi, het is precies gegaan zoals wij het graag wouden hebben en dat helpt heel goed bij het verwerken.

Gisteren hebben we de foto ´s van Ninthe laten ontwikkelen, ik ga er een mooi boek van maken samen met de echo-foto foto's van haar kamertje, de kaart van de verloskundige en de hele vele kaarten die we van mensen hebben gekregen.
    Het hoekje voor Ninthe is nu ook helemaal af, een fototje van haar, een lijstje met haar voet en hand-afdrukjes en een lijstje met haar geboorte/rouwkaartje.

Ik zal 1 van de gedichten hier neerzetten die op de crematie van Ninthe is voorgedragen:

10 vingertjes, 10 teentjes
    wat was je mooi en compleet
    we weten dat je een meisje bent
    we weten hoe je heet

jou te moeten verliezen
    dat doet ons heel veel pijn
    je kon niet bij ons blijven
    je was nog veel te klein

we moeten afscheid van je nemen
    je ligt in het mandje klein
    de toekomst zonder jou, ons kind
    zal nooit meer hetzelfde zijn

te vroeg ben jij gekomen, Ninthe
    te snel moest jij weer gaan
    jij blijft in onze dromen
    en in ons hart bestaan

Heel veel liefs Randy

#3446542 Quote

hoi glenda

ik leef heel erg met je mee ik weet wat je doormaakt ik heb vorig jaar okt mijn dochtertje verloren met een zwangerschap van 40 weken
    ik wens je veel sterkte !!!!!!

veel liefs laura *richelle

#3446544 Quote

lieve meiden,

ik word er stil van en erg verdrietig. De tranen stromen over mijn wangen….Ik heb dit niet meegemaakt zoals jullie. Ik heb een miskraam gehad met 6 weken, echt niet te vergelijken met jullie, Verder heb ik 2 kinderen van 3 jaar en 9 weken. Ik heb diep respect en bewondering voor jullie. Ik zou zelf niet weten hoe te reageren en handelen. Ik zal ook nooit kunnen voelen wat jullie nu voelen. Het enige wat ik kan is mijn medeleven en bewondering voor jullie uitspreken……heel veel sterkte.

Liefs, Misja

#3446550 Quote

Lieve Misja,

Vergeet niet dat ook een misraam in welke week dan ook een verdrietige
    gebeurtenis is, het is misschien anders dan een afgebroken zwangerschap of een kindje wat overlijd na een voldragen zwangerschap, maar ook jij zal je verheugt hebben op de komst van een baby, k leef in iedergeval ook mee met de mensen die een miskraam hebben gehad.
    ik heb tenminste op een mooie manier goed afscheid kunnen nemen van Ninthe en heb mooie herrinneringen aan haar en hele mooie foto's die ik nog elke dag bekijk.

liefs Randy

#3446551 Quote

Dag Glenda ik wil je bij deze erg veel sterkte wensen met dit enorme verlies, ik ben 6 weken geleden ook bevallen van een overleden kindje en ik was ook bijna 20 weken zwanger, dus ik weet hoe je je voelt! Mijn zoontje is door verstikking  ( de navelstreng )om het leven gekomen. Overdag gaat het allemaal wel, maar als je savonds je ogen dicht toe slaat het verdriet/leegte en de boosheid weer toe.
    Pijn in mn hart als ik er aan denk, maar we moeten weer verder…..we hebben geen keus!

#3446554 Quote

jeetje, wat een verhalen allemaal. echt ik leef met iedereen mee. ik heb zelf een miskraam gehad. een vroege. en ik heb er erg veel moeite mee. maar als ik dit allemaal zo eens lees,denk ik meid ga met beide benen op de grond staan,want het kan nog veel erger. deze vrouwen hebben hun kindje gevoeld en/of echt kunnen zien. allemaal heel veel sterkte

veel liefs

Lees ook: Miskraam: verlies van je zwangerschap
    #3446621 Quote

Ik krijg tranen in mijn ogen…..ontzettend veel succes met het verwerken van dit drama, ik hoop dat je veel steun zult hebben aan dit forum, je familie en vrienden maar vooral je partner en zoontje!
    Weet je ook waarom het mis is gegaan?

#3446627 Quote

hoi lieve meid!

ik weet niet of je mijn verhaal hebt gelezen?(helaas!!!!!)
    maar bij mij is afgelopen nierkanker gconstateerd!!!!

ik was op dat monent 19 weken zwanger!

ik ben op 27 september 2006 bevallen van een zoontje van 19 weken en 5 dagen!!!!!

net als bij jou voel ik de pijn door mijn hele lichaam!

we hebben hem begraven! en proberen om n een plekje in ons leven te geven!

moeilijk want in mijn gedachte ben ik nog zwanger!

ik wens je alle steke toe ik leef met je mee!!!

als je contact wilt mijn e-mail is an.boe@hotmail.com

groetjes en nog de beste wensen!!!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct