Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

verdriet

• Auteur

hoi ik heb een kindje van 2 jaar toen ons bryan op de wereld kwam was mijn schoonzusje ook zwanger we schelen 3 maanden met mijn schoonzus ging alles goed ze is 41 weken zwanger ze had harde buiken en ging naar de veloskundige zij horden nog maar vaag het hartje voor controle moest ze naar het ziekenhuis daar een echo blijkt dat het babytje gestorven is   dat was op een vrijdag en ze moest op natuurlijke wijze bevallen zaterdag werd ze pas opgenomen en werden de weeen opgewekt ze is pas zondags bevallen van haar jongetje ik leefde helemal mee en ik was net zelf 3 maanden bevallen dus komt des te hareder aan ze mog hem ook mee naar huis nemen en op koelelemaneten neergelegd   in zijn eigen bedje wat al klaar stond dat is goed voor de verwerking tot woensdag donderdag werd hij gekremeerd o wat was ik er stuk van ik heb hem in mijn handen gehad en het voelt zo raar ik heb een kindje dat beweegd en toen een babytje wat dood in mijn armen lag zo koud zwarte lipjes echt niet te bevatten  dat raakte me zo erg als ik er nu aan denk krijg ik het nog koud en oook als ik naar de foto,s kijk hij is door de navelsteng gestikt hij wilde indalen maar lukte hem niet dus is hij in de navelsteng te komen zitten dus de navelstreng was te kort  ja echt  verdrietig   ondertussen is ze toch weer zwanger geraakt en heefdt een lieve zoon   ze hebben hem met 38 weken gehaald   en doet het heel goed ze moesten ook wel vlug zijn want ze is 36 jaar dus ze moesten wel geluukig is alles wel goed   ik wens jullie ook veel sterkte toe

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct