Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

mk,innesteling,toen weer mk en nu zwangerschap intact??? wie kent dit??

• Auteur

hoi allemaal,

wilde weer even een bericht plaatsen.ik heb donderdag mijn arts gesproken.
    het blijkt dat ik een cyste in me eileider heb zitten. volgens mijn arts heeft iedere vrouw
    daar last van en moet dat vanzelf weg gaan. ook zegt hij dat mijn buikpijn niet daar vandaan kan komen. het rare vind ik dat ik wel precies aan die kant continu die pijn heb. hij wil dat ik morgen mijn urine inlever om toch even voor de zekerheid te testen op een blaasontsteking. morgenmiddag de uitslag en dan maak ik meteen weer even een afspraak bij hem,want ik ben het niet helemaal met hem eens. zeker niet als ik van andere ook andere verhalen hoor over cystes in een eileider. ook wil ik vragen of ze voor de zekerheid even een zwangerschapstest willen doen. dit omdat ik nu alweer 2 dagen overtijd ben. waarschijnlijk is mijn hormoonhuishouding op de hobbel na de miskraam,maar toch even om het uit te sluiten. nou ik hou jullie weer op de hoogte.

veel liefs

#3446589 Quote

Hoi dolfijn889,

Het was geen vroeggeboorte met mijn zoontje, maar een voldragen zwangerschap, maar dat maakt nu niets uit.
    Ja, we wilden graag nog een kindje, en 6 maanden na die miskraam was ik opnieuw zwanger.
    10 mei jl. ben ik bevallen van een kerngezonde dochter.
    Bij haar zwangerschap, gaf de test ook lang negatief aan,pas toen ik 3 weken overtijd was was de test positief.
    Het gebeurd dus wel vaker.
    Veel succes deze spannende dagen!

#3446590 Quote

O ja, Dolfijn889!

Nog bedankt voor het bezoeken van de pagina van mijn zoontje Rody*!

En voor de reactie op dit forum bij: even voorstellen mijn verhaal!

Liefs mamarovileur

#3446591 Quote

hoi mamarovileur,

graag gedaan hoor. ik vond het echt een hele mooie site.
    lijkt me erg vervelend als je je zwangerschap al helemaal voldragen hebt.het is zoiezo vervelend als je je kindje moet afstaan op wat voor manier dan ook.

de vorige testen waren bij mij allemaal negatief. ik wil morgen weer een test doen en kijken wat daaruit komt. voel me wel zwanger,maar miss wel omdat ikhet zo graag wil???

heel veel liefs

#3446592 Quote

nou wilde het toch even laten weten. ik had een test gedaan en die was positief,maar het stipje verdween ook ineens weer terwijl de test aangaf al klaar te zijn. de ha had dus nog een test gedaan en die was negatief. nu had ik net op het toilet er een heel klein beetje bloed tussen zitten,dus ik denk dat iik gewoon me menstruatie krijg. erg jammer maar ok. nieuw jaar nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen denk.

#3446593 Quote

Jammer,
    Ik dacht echt toen ik zag dat je weer een bericht had geplaatst, dat je zou vertellen, dat je zwanger zou zijn.
    Aan de andere kant heb je nu wel zekerheid, want die onzekerheid lijkt me vreselijk.
    Ik hoop dat je toch een fijne kerst tegemoet gaat , en volgende ronde inderdaad weer een kans!

Liefs Nicole

Lees ook: Miskraam: verlies van je zwangerschap
    #3446596 Quote

hoi nicole,

ik had dat idd zelf ook gedacht door die ene positieve test. maar goed het mocht niet zo zijn. volgend jaar beter dan maar. meid in ieder geval hele fijne feestdagen en tot snel.

veel liefs angela

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct