Lieve Randy,
Ik kan je gevoelens heel goed begrijpen. Mijn zwangerschap is in juli afgebroken en mijn dochtertje Jade is toen geboren. ik was 23 weken zwanger.Mijn zus liep 6 weken achter en 3 januari is haar dochtertje amber geboren. ik heb het heel moeilijk gehad tijdens de feestdagen, mijn zus met haar dikke buik en ik met mijn lege handen…..(Ik ben inmiddels weer zwanger en wist dat ook tijdens de kerst, maar dat maakte niets uit. Jade was er niet.)
Maar vanaf het moment dat amber is geboren, ben ik verliefd op haar en heel trots op haar en ook op mijn zus en zwager. Wel ben ik inderdaad iedere keer weer gekwetst als mijn vader of moeder ook zo verliefd naar Amber kijken. Dat is niet eerlijk. ik had mijn ouders ook trots willen maken, maar in plaats daarvan heb ik ze een heleboel zorgen en verdriet gegeven.
Ik hoop dat tegen de tijd dat het kindje van je broer geboren wordt, je weer een stapje verder bent in je verwerking en ook verliefd wordt. Ik had het ook heel moeilijk met de zwangerschap van mijn zus, maar totaal niet met het mensje wat daar is uitgekomen.
Heel veel sterkte en hoop dat je snel goede uitslagen krijgt.
Janneke