Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Bedankt en misschien tot ziens…

• Auteur

Ik vraag me echt af waarom je hier dit bericht hebt geplaatst. Duidelijk heb jij totaal andere gevoelens dan andere hier. Ik vind je echt harteloos. Zeker omdat je baby wel welkom was geweest na een half jaar ofzo…. Echt belachelijk! En nu laat je je baby gewoon vermoorden? Want zo zie ik dat met een gezonde baby. Echt zo egoistisch van je. En nog steeds niet aan de pil zeker?
    Ik ben zo fel want om mij heen zie ik veel stellen die ongewenst kinderloos zijn en jij gooi een leven zo weg. Wat kan het oneerlijk zijn.
    Ik hoop voor je dat je nog met jezelf kan leven en als je ong 8 maanden verder bent je nog eens aan je lieve onschuldige baby denkt….

Mickey

#3446825 Quote

jaja, iedereen eerst reageren op Kim toen ze de beslissing nog niet had genomen met veel begrip, en ondertussen hopen dat Kim een bepaalde beslissing neemt, nl het niet laten weghalen, en als ze dat wel doet, haar van het forum jagen, doe dat dan ook in eerste instantie, en ga niet eerst op haar verhaal in, om daarna, als ze een andere beslissing dan jullie graag hadden gezien, haar wegjagen, egoïstisch noemen, etc.   Niemand van jullie oordeelt zogenaamd, maar ondertussen….   Ik lees een en al oordeel.  
    Nou, Kim zoals ik al dacht, jou verdriet wordt hier niet begrepen, en een pionier of wereldverbeteraar  hoef je op dit moment niet te zijn, ze snappen je niet, en laat het zo, zoek steun bij anderen die wel voor jou verdriet en gemengde gevoelens open kunnen staan en deze proberen te begrijpen.   Nogmaals sterkte.  
    En aan alle andere vrouwen op dit forum, ik hoop van harte dat jullie kinderwens mag uitkomen, dat meen ik echt.   Ik voel nl geen wrok, en ook met jullie kan ik meeleven, ik heb nl zelf ook een gewenst kindje verloren, en bij een volgende zwangerschap heb ik een eileider verloren.   Dus bij deze, stop met vooroordelen, en veroordelen.   Iedereen op dit forum heeft verdriet, ook al is het een  ander soort  verdriet.
    gr, Lahaya

#3446826 Quote

beste Miep,
    Zoals ik hiervoor al schreef, veroordeel niet te snel, ik kan me prima ik jullie inleven, ook ik heb een zeer gewenst kindje verloren, en later een eileider moeten laten weghalen.   Ook aan Talke: veroordeel niet te snel, zonder wroeging?   Een abortus vindt nooit plaats zonder twijfel en wroeging, bij deze,
    gr, Lahaya

#3446836 Quote

Lahaya,

Ik vind dat jij veroordeelt over ons. Hoe wij moeten openstaan voor alles en nog wat.

Jij hoeft mij niet te vertellen dat ver of be oordeel. Je schrijft het zelf hoor in je verhaal, je hebt geen wroeging over je abortus dat heb ik er niet neer gezet.

Ik hoop dat deze zwangerschap goed voor je verloopt en dat je straks een gezond kindje in je armen mag sluiten. Maar houd alsjeblieft op om het voor kim op te nemen. Zoals je ziet Kim reageert niet meer, laten we het hoofdstuk hier dan ook maar afsluiten.

Talke

#3446838 Quote

Goedemiddag lieve dappere moeders,

ik denk dat die Lalalala en Kimel alleen hier maar zijn om te zieken. Geef ze geen aandacht ookal rijzen je haren te bergen. Ik ben het helemaal met alle vrouwen hier een s op het forum. En denk aan je eigen verdriet. Deze mensen zijn slechts verspeelde moeite.

Dikke kus voor alle mooie dappere moeders.

Liefs Michelle

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct