Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

weer zwanger na een vroeggeboorte

• Auteur

Hoi Miekie,

Ik las net je berichtje dat je je nu ook geruster voelt over je zwangerschap. Ik dacht daar moet ik ook op reageren! Ik ben vorig jaar mijn dochtertje verloren na een zwangerschap van 42 weken. Ze heeft nog vijf dagen (aan de aparatuur) mogen leven, maar het heeft niet zo mogen zijn.

Om even terug te komen op je zwangerschap, ik heb dat nu ook. Ik heb tijdens de zwangerschap van Senne* ook verschillende dingen gehad waarvan ik achteraf denk dat ik al wist dat het niet goed was. Ik ben nu ook weer zwanger. 14+3. Ik voel me ook veel beter deze zwangerschap en heb ook het gevoel dat het wel goed komt. Tegelijkertijd heb ik ook wel een stukje angst in me zitten en ben dan blij dat ik door een echo toch weer die bevestiging krijg dat het allemaal goed is. Ik mag dan ook vaker op controle komen en dat stelt me wel gerust.

Verder wil ik iedereen succes en sterkte wensen. Wij hebben net de moeilijke weken weer achter de rug. Het was allemaal een jaar geleden en het viel niet mee, en dan helpen je hormonen je ook niet op die momenten.

Claudia

#10215684 Quote

Hoi, ik zie dag dit een oud bericht is maar wie weet kunnen jullie mij alsnog helpen..

Ik ben 2 weken geleden bevallen van ons eerste kindje Dex. Ik was nog maar 22weken en 5 dagen zwanger.. Dex heeft het niet gehaald. Er is geen oorzaak waardoor dit heeft kunnen gebeuren mijn lichaam besloot gewoon te bevallen en kreeg spontaan weeen. Ik heb mijn hele zwangerschap nergens last van gehad en al mijn echo’s waren goed (zelfs nog 1 uur voor het bevallen, hartje was bijv ook nog goed)

Dit is voor ons een hele donkere periode maar wij willen de moed gewoon niet opgeven en hoorde dat je na een bevalling vruchtbaarder bent dan ooit (eerste 2 maanden) klopt dit? En hoe snel zou ik na dit weer zwanger kunnen worden? Heeft iemand iets soort gelijks meegemaakt? Hoe heb je dit een plekje kunnen geven? 

Wij zijn voor dat ik zwanger was van Dex al überhaupt een jaar bezig geweest.. ik zou echt gek worden als dit weer het geval zal zijn.. ik hoop eigenlijk voor oktober zwanger te zijn om weer een beetje geluk te mogen voelen..dat was onze uitgerekende datum.

Raar dat dit kan gebeuren terwijl bij vele uit mijn familie een kindje kregen zonder dat het gepland was.. uiteraard welkom btw!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.. 

Liefs, kim

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct