Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

yesssssssssssss

• Auteur

me vriendin heeft net de 3e test gedaan en ja hoor het streepje was nu echt overduidelijk kan het niet gelofen word echt pappa wat een heerlijk gevoel en onwijs gelukkig nu
    wij willen iedereen die ook zwanger is feliciteren en degen die er aan werken veel sterkte en succes ook jullie gaat het lukken
    oh wat zijn we blij zeg

groetjes

#2793053 Quote

van harte kunnen we gezellig naar het feb 2005 forum groetjes sandra

#2793054 Quote

Van harte mensen!!

#2793055 Quote

Van harte papa en mama!!!!

Al enig idee wanneer jullie uitgerekend zijn???
    Ik zie jullie snel op het februari forum!!

Groetjes Ellen

#2793056 Quote

GEFELICITEERD!!!!!! Leuk om te zien dat mijn man niet de enige is die het leuk vind om op deze site te surfen 😉

Heel veel plezier en geniet ervan. Wij doen onze uiterste beste om het dezem aand te laten lukken … lol

#2793057 Quote

Van harte gefeliciteerd met jullie nieuws!!!!

Ik hoop jullie terug te zien op het februair forum! Ik zit nog te wachten over 10dg heb ik mijn NOD. Dus hopelijk tot gauw. En anders samen heeeeeeeel veeel geluk.

Liefs Bibi

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2793058 Quote

Beste paps en mams

Ga nou eerst dat gat in de lucht repareren!!
    en dan sokjes breien.

proost en veel geluk, Jeanette

#2793059 Quote

Gefeliciteerd!mama angelique en papa marco! (hopelijk brengt dat papa marco ons ook geluk;mijn vriend heet ook marco)
    geniet ze!

#2793060 Quote

Van Harte Gefeliciteerd, mama & papa !!! Ga er maar ontzettend van genieten met z'n 2-en !!!! Hoop jullie snel te volgen.

Groetjes Biaggi

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct