Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NEENEENEENEE EL!!!!!!

• Auteur

Goedemorgen dames,

Nou, ik heb net getest. Slecht nieuws, hij was negatief. Goede nieuws, ik ben nog niet ongi. Gisteren was mijn NOD. Heb dus nog wel een beetje hoop. Over twee dagen weer testen dan maar ??? Ik hoor graag jullie reacties.

Dus nee el. Ik kom je nog niet achterna. Jammer. Maar nu moet ik als een speer. Ik moet naar mijn werk. Ik "spreek" jullie vanavond.

Groetjes een beetje teleurgestelde Biaggi

#2793113 Quote

hè, wat jammer joh, maar dat zegt nog niets hoor! Geen bloed=goed!! Ik had vorige week vrijdag ook een negatieve test en dinsdag een positieve!
    Ik moet nu ook naar mijn werk, tot vanavond!

liefs,el

#2793114 Quote

shit! weer wachten…sterkte en ik duim voor je!

#2793115 Quote

Kom op he, nog even wachten en weer een nieuwe test! Kan altijd nog goed komen! Maar ja dat wachten is echt erg en dan die buikpijn als je echt bijna de uitslag hebt, om gek van te worden.
    Hoop dat je over een paar dagen een dikke plus hebt!
    groetjes san

#2793116 Quote

Frustie he?
    Maar zolang je niet ongi bent, is er hoop.
    Het is goed dat je nog 2 dagen wil wachten, dan is het Hcg gestegen. Niet te druk maken, dan kan je ongi ook uitblijven. Maar ik hoop voor je dat je zwanger bent.

Veel succes

Tatjana

#2793117 Quote

Het is nog niet voorbij! er kan nog van alles gebeuren zolang je nog niet:
    "opoe" op bezoekt hebt of " de vlag" nog niet uithangt
    (van die oer Hollandse uitdrukkingen)

Succes en inderdaad over enkele dagen weer testen!

Liefs: Chili

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2793118 Quote

Ik hoop zo dat er over 2 dagen wel wat voor je staat!!

Het is natuurlijk gezellig als je meegaat naar de volgende ronde maar liever niet!!! (positief bedoelt natuurlijk)
    Nou maak je niet te druk en we horen het.
    veel liefs Chris

#2793119 Quote

NOUWWWWWWWWW, ik had het echt zo voor je gehoopt!!!!
    Dan hoop ik stiekem nog een beetje op alsnog een positive test over een paar dagen.

Liefs, Ank

#2793120 Quote

dat word de komende dagen nog harder duimen dat je ongi uitblijft en dat de test dan wel posiyief mag zijn.
    veel liefs tijger

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct