Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Auteur

Hoi lieve mensen,

Ik gaf laatst aan dat, omdat ik door mijn onregelmatige cyclus vorige maand een aantal zwangerschapstesten heb versleten omdat ik mijn NOD niet kon voorspellen. Nu na temperaturen en de varentest gebruikt te hebben kon ik beter peilen wanneer en of ik ovuleerde.
    Mijn NOD zou tussen 7 en 9 juni moeten zijn en ik heb al 16 dagen een hoge temperatuur…..en dacht ik wacht tot na mijn NOD. Vanmorgen heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken en een test gedaan, er eigenlijk min of meer van uitgaande dat het toch nog niet raak zou zijn EN wat zag mijn blote oog daar…………….twee roze streepjes (kruidvatmerk,….ECHT?????
    Stom maar ik kon het en kan het nog steeds niet bevatten. Mijn vriend heb ik het direct verteld want hij stond net op met zijn slaperige kop. Jee het is niet dat we niet hartstikke blij zijn,want dat zijn we zeker, maar we moeten echt aan het idee wennen dat het nu ECHT zover is, poe, poe een klein mensje in mijn buik. Gek mijn vorige cyclus dacht ik vanalles te voelen en was het loos alarm, nu heb ik alleen maar pijnlijke opgezwollen borsten en steken soms in de onderbuik, te vergelijken als je ongi moet worden.
    Nou dames, nu jullie nog en ik ga even bijkomen van het ontzettend spannde nieuws.

Gr van een verstrooide Anke2

#2793168 Quote

Geweldig zeg voor je/jullie ga er rustig aan wennen en geniet van al het moois de komende maanden…en erna natuurlijk!

Liefs: Chili

#2793154 Quote

Heeee Anke,

GEFELICITEERD!!!!

Gaaf hoor geniet er maar van en ik zie je op het februariforum!!

Groetjes Ellen

#2793155 Quote

Hoi Anke2

GEFELICITEERD!!!!

Heerlijk zo'n nieuws.
    Geniet ervan.

Er zijn veel dames zwanger geworden deze maand. Jij bent ook een van de gelukkige.

Liefs Tatjana

#2793156 Quote

Nou, je hebt er even op moeten wachten, maar toch gelukt.

GEFELICITEERD MEID!!

#2793157 Quote

Helemaal te gek voor jullie. Zo zie je maar weer dat dingen onverwacht komen juist als je denkt dat er niets aan de hand is is het gewoon raak en groeit er ineens een klein wondertje in je buik. Van Harte Gefeliciteerd en geniet er van.

Liefs Henriette

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2793158 Quote

Gefeliciteerd joh,
    Is het zo dat je temp hoog blijft als je zwanger bent en als je niet zwanger bent dat je temp na de eisprong weer naar beneden gaat.?

Ik heb namelijk steeds deze maand een temp van ongeveer 36,4/36,5 en na de 16de dag een temp van ongeveer 36,7/36,8 dat is nu 5 dagen.

Groetjes

#2793159 Quote

Gefeliciteerd!!!!!

#2793160 Quote

van harte meid en ik had ook nergens last van hoor!!! ik zie je op het feb forum wanneer ben je uitgerekent????
    ik 15 februari

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct