Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

7 dagen overtijd maar negatieve test

• Auteur

Hi all,

Ik ben inmiddels 6 dagen overtijd en het voelt ook zeker nog niet of er een menstruatie aan gaat komen. Mijn testen zijn steeds negatief, ik word hier gek van.

Ik ga nu een aantal dagen wachten met testen en dan weer een test doen. Maar ik vroeg me af of het mogelijk is dat je pas na 7/8/9 dagen positief test?

Xxx

#10507039 Quote

welke testen heb je gebruikt?

#10507058 Quote

Kruidvat, Albert Heijn en Etos eigen merk

#10507063 Quote

Je kunt altijd aan de huisarts vragen of je bloed mag prikken, heb je vaak meteen duidelijkheid en hoef je niet in de onderzekerheid te zitten!

En ja sommige mensen testen positief pas na een week of langer!

BRW
    Bijdrager
    #10507105 Quote

Ik sloeg soms maand over met menstruatie. 

CGVRCIV
    Bijdrager
    #10507112 Quote

De volgende scenario’s zijn mogelijk
    – Je menstruatie blijft langer uit door bijvoorbeeld stress, vaccinatie(?) etc.
    – mijn vriendin testte pas met 6/7 weken positief en niet door een zwangerschapstest maar door bloedtest. Dus wellicht kan dit bij jou 🤭
    – je slaat een cyclus over? Alhoewel ik niet weet of dat bij jou normaal is.
    – Nog even aankijken een paar dagen?

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #10507117 Quote

Dankjulliewel!!

nee heb mijn eisprong gehad want had 15 nov een echo bij de gynaecoloog voor een andere afspraak en toen zagen ze corpus luteum! 

Sla nooit menstruaties over eigenlijk! Heb ook geen stress of andere dingen….

Ik heb morgen idd afspraak voor bloed testen maar maandag pas uitslag ;(

CGVRCIV
    Bijdrager
    #10508386 Quote

En heb je al de uitslag?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct