Hier ook twee verschillende slapers. Onze ouste was een ramp het eerste half jaar, en deed het vanaf 8 maanden op 1 nachtvoeding. tot 1,5. Ze werd tot 2,5 nog wel regelmatig even wakker van andere dingen.
De jongste is eigenlijk een betere slaper, die slaapt van voeding tot voeding. Maar dronk daar tot recent (nu 13 maanden) nog meerdere per nacht van. Ik heb mijn hoofd gebroken over waarom ze maar bleef drinken snachts. Een paar weken geleden kreeg ze buikgriep, en sindsdien is het 1 keer per nacht een fles. Heerlijk! we hebben al een nacht of 3/4 gehad waarin ze helemaal doorsliep. Nou dat deed de oudste dan weer niet hoor.
Ik word soms gek van de nachten waarin mijn jongste de hele avond bij elkaar schreeuwt, en dan 2/3 nachtvoedingen wil drinken, en dat mijn oudste twee nachtmerries heeft en voor 6 wakker is.
Wij hebben met de jongste ook 3 maanden gedoe met oorontstekingen gehad. heel herkenbaar.
Maar ik heb altijd meebewogen en vooral meer melk gegeven. Richtlijnen van wanneer ze snachts geen melk meer hoeven heb ik zelf heel weinig aan, dat kost me veel slaap.