Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

8 Maanden Na Bevalling Weer Zwanger

• Auteur
  • Happyme
    Bijdrager

Ik ben er vorige week achtergekomen dat ik weer zwanger ben. Ben er heel blij mee. Ben alleen Augustes bevallen (kijzersnede). Dus toch knaagt het aan me of het niet te snel is. Ook al wou ik niet te lang wachten met de tweede. Volgens mij ben ik meer bang voor de reacties van anderen om mij heen. Iemand hier ervaring mee?

#10311123 Quote

Ik was ook alweer na 8 maanden zwanger. Ik vind het heerlijk dat ze zo dicht op elkaar zitten. Bij ons in de omgeving reageerden ze allemaal leuk. Ik ben wel natuurlijk bevallen.

Happyme
    Bijdrager
    #10311124 Quote

Ahh super fijn om te lezen. 😇

#10311131 Quote

Een vriendin van mij was 6 maanden na haar keizersnede weer zwanger, al was het bij hen “ongepland”. 

Nu hebben ze twee prachtige zoontjes. 

Qua reacties werden er vooral veel (lompe) grappen gemaakt naar de vader. Maar iedereen was vooral positief verrast en blij voor ze. Dus daar zou ik me niet teveel zorgen om maken! 

Gefeliciteerd!! 🎉

Een Snoes
    Bijdrager
    #10311233 Quote

Hier in juli keizersnede gehad en bij nacontr

Een Snoes
    Bijdrager
    #10311241 Quote

Hier in juli een keizersnede gehad, bij de nacontrole zei de gynaecoloog dat t vanaf 6 maand weer mocht. Hier nu 10 weken zwanger en m’n zoontje is nu 9 maand

read more image Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10311246 Quote

Ik moest toch echt een jaar wachten en nu alweer in ronde 16

Happyme
    Bijdrager
    #10311296 Quote

Ja half jaar tot jaar wachten inderdaad. Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. 
    @girafje hoop dat het jullie ook snel weer gegund is 

Pinkyblue
    Bijdrager
    #10311299 Quote

Ik was na 6 maanden weer zwanger. Wel een natuurlijke bevalling gehad.

Hoop leuke reacties, ook omdat ze wisten dat het onze wens was weer snel zwanger te worden.

Maar 1 stomme reactie. Met 6 vrienden bij elkaar die meteen grappen gingen maken alsof we weirdo’s waren en met 10 kinderen gingen eindigen. Wel excuus gehad later. Sommige zagen zelf in dat het misschien niet zo leuk was voor mij en zich lullig voelde dat ze ons niet eens gefeliciteerd hadden. 

Verder denken vreemde standaard dat het een foutje was. Maar daar kan ik alleen maar om lachen. Wij zijn er super blij mee iig!

Gefeliciteerd! Geniet ervan! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct