Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

8 Maanden Slapen Dus Niet 2

• Auteur
  • Babyboymama
    Bijdrager

Hoihoi!

Voorheen kon mn zoontje prima zelf in slaap vallen en sliep al door.
    Nu is t elke avond een gevecht. Heel veel huilen. Bij oppakken is alles weer goed. Aanwezig zijn is niet voldoende. Ik blijf ee stug naast zitten en af en toe knuffel of oppakken.. hoort erbij hoor ik. Maar nu al wel al veel avonden en nachten bezig haha.

Hoe lang duurde bij jullie de 8 maanden slaapregressie?
    Zijn er tips? 🙂

BCW
    Bijdrager
    #10524493 Quote

Hoor ook heel graag de tips!

Zit hier ook al 2 weken er middenin.. Zodra ik hem in zijn eigen bed leg begint hij te krijsen en dit houdt hij ook gewoon 1,5 uur vol als ik hem niet uit bed pak (in bed knuffelen, over zn hoofdje wrijven of andere dingen halen allemaal niks uit..) Hij kan op mij in slaap vallen en zodra ik hem weg leg in zijn eigen bed is hij wakker en zet het weer op een brullen.. Gevolg is dat we de hele dag en nacht met hem in de weer zijn om hem te laten slapen en zelf nauwelijks rust hebben.. 

Jippie
    Bijdrager
    #10525882 Quote

Pff ja ons mannetje is nu 9.5 maand, maar ook zo enorm gehad met 8.5 maand. Na 9 van die heftige nachten met zelf hooguit 3 uurtjes slapen is hij gaan logeren.. en je raadt het nooit… bij oma sliep hij gewoon netjes door. Waarschijnlijk even het ritme doorbroken. Daarna ging het thuis ook beter, maar nog steeds regelmatig een gebroken nacht waarbij we echt 2 uur bezig met hem zijn. Niets lijkt te helpen. We hebben ook al een fles gegeven maar dat helpt ook niet. Hij is dan toch een soort wakker en wil spelen en lachen. Dus op de tip even een nachtje laten logeren na heb ik geen tips. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct