Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

8 Week Maar Nu Al Bolle Buik

• Auteur
  • Gevavi
    Bijdrager

Ik ben nu 8 week of iets langer. Dag na kerst de echo met als het goed is de uitgerekende datum. Maar ik vind Mn buik echt al boller, ik heb echt zoiets van nu al? In de avond voel ik me echt boller dan bol en lijk al wel op de helft dan 🤣 tenminste zo voelt het. Nog meer die dit herkennen? Mag me trouwens gelukkig prijzen want heb echt totaal geen kwaaltjes 🤗 ben erg benieuwd of er meer rond de 8 weken zijn en die dit herkennen? 

Liefs 

#10146229 Quote

Het zijn je darmen. 🤣

Gevavi
    Bijdrager
    #10146230 Quote

Serieus? 🤣🤣 hoe dan? Alles functioneert prima naar mijn idee 

#10146231 Quote

Ik heb dat ook en ben 7 weken. Dacht ook dat het m’n darmen waren ondanks ik totaal geen probleem heb met naar de wc gaan;) maar vanochtend stond ik op de weegschaal en ik schrok..weeg al jaren 55 kg 1,5 week geleden ook nog nu vanochtend 59 kilo en ja zonder ontbijt en kleding😅4kilo in bijna 2 weken kan me niet voorstellen dat dat allemaal in m’n darmen zit 🤣

Gevavi
    Bijdrager
    #10146233 Quote

Oh ik ben bijna 1 kilo zwaarder dan normaal. Dus dat valt nog mee. Voel me wel 5 kilo zwaarder 🤣🙈

Bloompjee
    Bijdrager
    #10146236 Quote

Ik ben as zaterdag 8 weken zwanger en heb ook een enorme buik savonds. Kan me ook niet voorstellen dat ’t m’n darmen zijn want heb gewoon een goede stoelgang en voel m’n darmen niet borrelen. Maarja de baby is nu 2cm cm dus dat kan ’t ook niet zijn. Misschien de baarmoeder?! Verder heb ik ook niet echt kwaaltjes. Voel me wel anders en m’n botsten zijn wat gevoeliger

read more image Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Bloompjee
    Bijdrager
    #10146237 Quote

Ik ben as zaterdag 8 weken zwanger en heb ook een enorme buik savonds. Kan me ook niet voorstellen dat ’t m’n darmen zijn want heb gewoon een goede stoelgang en voel m’n darmen niet borrelen. Maarja de baby is nu 2cm cm dus dat kan ’t ook niet zijn. Misschien de baarmoeder?! Verder heb ik ook niet echt kwaaltjes. Voel me wel anders en m’n botsten zijn wat gevoeliger

melissa derky
    Bijdrager
    #10146239 Quote

Heb ik ook hoor… de riem gaat eerst los en vervolgens de knoop en rits. Het is dan helemaal opgeblazen in de avond. Gewogen heb ik nog niet weer. Zal ik morgen eens doen.  Ik was net goed bezig met afvallen  (7kg eraf van de 20 die ik wil) dus hoop niet dat het er nu al weer bij op komt 😯 maar ja alles voor het goede doel he en zie daarna wel weer

Ummie
    Bijdrager
    #10146245 Quote

Omdat de baarmoeder groter wordt en nu meer ruimte in beslag gaat nemen, maakt derest van je lichaam zich er klaar voor. Daardoor gaan de andere organen zich verschuiven en kunnen ze wat hoger zitten dan normaal. Dus het zou heel goed je darmen kunnen zijn zonder problemen te hebben met je stoelgang, is simpelweg gewoon de ruimte vrij maken voor je baarmoeder die telkens groeit. Met ongeveer 12 weken komt de baarmoeder pas net boven je schaambot. Dit kan dus de reden zijn dat je al wat opzet en vooral in de avond na je lekker volgegeten te hebben hihi. Ik ervaar ook hetzelfde, en nu zelfs erger omdat het de tweede is.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen