Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

8 Weken Over Tijd

• Auteur
  • LadyBambi
    Bijdrager

Hallo allemaal  Ik hoop dat er iemand is die kan verklaren waarom mijn menstruatie uit blijft    14 januari was de 1e dag van mijn laatste menstruatie. Ik heb diverse negatieve testen gehad en 2 weken terug een negatieve bloedtest. Is mijn eigen lichaam mij aan het foppen? Iemand die dit herkend en mij kan verlichten van deze onzekerheid. Groetjes Bambi

Daniëlle Q-M
    Bijdrager
    #10304465 Quote

Heb je altijd een regelmatige cyclus? Heb je ovulatietesten gebruikt en je eisprong gevonden? Misschien heb je dit keer opeens een lange cyclus? Ik heb geen heel regelmatige cyclus 27-34 dagen, maar heb 1x een cyclus van 87 dagen gehad, alsof hij gewoon een maand heeft overgeslagen…

LadyBambi
    Bijdrager
    #10304473 Quote

Hai bedankt voor je reactie! Ik heb geen ovulatie testen gedaan.. Wel heb ik denk ik 26 feb heb ik een innestelingsbloeding gehad.. heb het hele net afgestruind en dat was denk ik het geval 2 weken geleden een bloedtest gehad. Was negatief. 

LadyBambi
    Bijdrager
    #10304474 Quote

Ik heb normaal altijd een cyclus van 30 dagen zit nou d8 ik al op 61

Heel raar 

LadyBambi
    Bijdrager
    #10304494 Quote

87 dagen is dat normaal?

Dus waarschijnlijk sla ik ook een hele cyclus over?

#10304498 Quote

Wanneer ben je gestopt met anticonceptie?

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

LadyBambi
    Bijdrager
    #10304505 Quote

3x de prikpil gehad 1 jaar geleden mee gestopt

WilKindje
    Bijdrager
    #10304595 Quote

Als 14-01 de eerste dag van je menstruatie was ben je niet 8 weken overtijd er zitten namelijk maar 10 weken tussen.. verder heb je geen innestelingsbloeding gehad op 26-02 want dan had zeker je bloedtest positief moeten zijn en anders je urine test wel, het zou een ovulatiebloeding geweest kunnen zijn maar dan had je nu ook je menstruatie of positieve test moeten hebben inmiddels.. wat voor bloeding was dat? Hoeveelheid en aantal dagen? 

LadyBambi
    Bijdrager
    #10304607 Quote

Het was 1dag bruin dik plakkerig slijm geurloos de dag er na lichtroze na paar keer afvegen niks meer ook geen afscheiding

Bedankt voor de reactie 

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen