Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

8 weken zwanger en nu al een buik te zien???

• Auteur
  • Samara
    Bijdrager

Hoi
    Ik ben 8 weken zwanger van ons tweede kindje en het lijkt alsof ik nu al een buik heb. Ik dacht zelf dat ik gewoon dikker ben geworden maar ik weeg nog 61.5 hetzelfde als voor de zwangerschap. Zijn er meer vrouwen die bij 8 weken al een flinke buik hebben??

StephW
    Bijdrager
    #10434880 Quote

Zijn je darmen, niet gek hoor!

#10434882 Quote

Ik had ook bij de tweede dat met 6 weken mijn zus zei toen ik het haar vertelde: dacht het al te zien maar ik dacht: misschien is het nog een restbuikje van de eerste.

Zwelt toch sneller op ofso

Bloempjee
    Bijdrager
    #10434887 Quote

ja had ik ook, al bij 5 weken een beetje meer dan ik normaal had…zijn je darmen zeggen ze

Bollebuikpuntnl
    Bijdrager
    #10434892 Quote

Had ik ook en idd wat hier gezegd word, zijn je darmen!

#10434902 Quote

Klopt. Had ik ook met nummer 2. 8 weken al zwangerschapsbroek aan

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Eva Christina
    Bijdrager
    #10434906 Quote

Klopt. Had ik ook met nummer 2. 8 weken al zwangerschapsbroek aan

Hahaha, dan ben ik in ieder geval niet de enige die al sinds week 8 met knopen open loopt enzo. ’t Is mijn eerste zwangerschap en mijn moeder was verbaasd! Maar die darmen nemen echt een bizarre plek in!
    Nu ondertussen 11 weken. Draag ’t liefst positiemaillots.

MoesjeSharel
    Bijdrager
    #10434932 Quote

Ik heb het zowel bij de eerste als tweede gehad. Zwangerschapskleding aan vanaf week 8, zit een stuk comfortabeler 😅

GebruikerOVN
    Bijdrager
    #10435769 Quote

Ik heb het bij de 2e met 9 weken aan familie verteld omdat ik gewoon veel kleding echt niet meer dichtkreeg! Op mijn werk kreeg ik ook al de vraag of ik een baby verwachtte! Daar nog maar even ontkent haha.

Of het de darmen zijn weet ik niet, ik hsd wel vaak een heel opgeblazen gevoel, de buik is alleen niet na een aantal weken minder geworden zoals je soms weleens hoort omdat de darmen dan tot tust komen.. 

Ik ben nu over de 30 weken en moet vanaf week 24 al horen dat ik echt wel enorm ben. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct