Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoelang hebben jullie gevloeid

• Auteur

hoi hoi

ik heb even een vraagje

hoe lang hebben jullie gevloeid

ik ben 11 dagen geleden bevallen en vind het eigenlijk wel meevallen hoeveel ik vloei
    het wordt nu al echt heel veel minder, en de kleur veranderd ook al

is dat niet erg snel….

liefs tobi

#3645093 Quote

hoi

ik heb er ongeveer 2,5 week over gedaan. ik was ook vrij vlot weer op de been. het was wel wat meer dan de "normale "ongesteldheid wat ik vloeide maar verder eigenlijk niets. maar het kan per persoon verschillen want tje de een doet er wat langer over dan de ander.

ik ben zelf vrij vlot weer te been gekomen en dat hielp ook nog wel behoorlijk zei de vk.
    ik ben ook gewoon van de 6 weken uitgegaan en tja alles wat je dan eerder stopt is lekkerder

#3645097 Quote

tegen mij zeiden ze juist dat als je weer veel deed lopen enzo dat dan het bloedene rger werd..

#3645099 Quote

in de eerste week ja. maar verder heb ik gelopen en dat ging super!!!

#3645101 Quote

ik heb ook gewoon gelopen enzo,
    ik was op dag 4 al boodschappen aan het doen ihih toen kraamhulp weg was.!
    iedereen verklaarde mij voor gek..
    ben nu eenmaal eigenwijs…

#3645103 Quote

je voelt zelf je eigen lichaam het beste aan zeg ik dan op mijn beurt. het is alleen erg vervelend die mensen die zich dan met jou bemoeien.

#3645105 Quote

daar zijn mensen nu eenmaal goed in…

#3645107 Quote

helaas wel ja. en weet je wat nog stommer is??? het zijn de wild vreemste mensen die zich met je bemoeien.

#3645109 Quote

hhihhi ja idd

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct