Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wat gaan jullie doen met het eten voor vanavond?

• Auteur

herkennen jullie dit?? ik heb zo'n hekel om met die hitte in me keuken uitgebreid te gaan staan eten koken.
    nu reargeert cor dat dus op mij af. want zegt tie hij werkt de hele dag en heeft recht op een goede maaltijd.
    heeft tie ook maar als ik uitgebreid eten kook met deze hitte dan eet tie amper wat.

hebben jullie tips????   cor houd bijv niet van rauwkost dus dat gaat al niet door

#3645681 Quote

Nou vanavond eten wij spaghetti carbonara (= met spekjes, ei en kaas jammie). Dit is ook gauw klaar. Maar ik heb misschien makkelijk praten want mijn liefje kookt bijna altijd. Een tip: zoek op  google bij recepten en daar zitten dan ook 'snel-klaar' recepten bij. Succes.

Ps: Bij ons doen de 'knorr-pakketten' het ook altijd goed.

#3645532 Quote

het word vandaag toch niet zo warm meer??
    zoja dan eten wij salade (maar daar hou je niet van)
    zonee dan eet ik gewoon aard,vlees en groente..

en anders haal je toch patat.?
    is alleen niet goed voor de kilo,s..?>?

kus

#3645540 Quote

maxima 27 graden

maar euh patat is idd geen optie.
    en tja rauwkost maak ik dus alleen voor me zelf. cor zegt op zijn beurt ben geen konijn

#3645543 Quote

hahaha dat zeggen er meerdere ja als ze rauwkost voorgeschoteld krijgen..

uit eten..????ihhih nee kost veel te veel geld..

stokbroodje uit oven..??

#3645547 Quote

alweer????????

nee ik zie het wel vanavond. ik weet het gewoon niet meer.

was het maar winter. lekkere rauwe andijvie stamp enzo

#3645551 Quote

o ja daar kan ik me wel op verhoegen. Hou verder niet zo van de winter als die kou

maar die stamppotten heerlijk!!!! het water loopt me nu al in de mond en dan lekker met een rookworst erbij

#3645557 Quote

echt wel.

vorige winter was ik dus zwanger en moest niets van gebakken spekjes hebben. o als ik er nu aan denk. lekker!!!!!!!!!!!!!!!!

#3645559 Quote

oo, ik kon echt over mijn nek gaan als ik koffie rook en van die bugles (chips ) werd ik ook helemaal niet goed van. Voor de rest viel het eigenlijk wel mee. Ja veel augurken eten maar die vond ik sowieso al heerlijk.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct