Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nika,s nekje

• Auteur

hoi..

een tijdje terug zag ik al dat nika van die witte dingetjes in der nek had..
    in die plooi..
    denk door niet goed afdrogen
    sinsdien doe ik iedere dag goed haar nekje wassen in die plooi en goed afdrogen/deppen
    nu zie ik net dat het helemaal rood en schraal is.!
    wat nu.?????????

kus

#3645811 Quote

Hahaha,.. ja moest er ook om lachen.

Maar ze heeft een hoge opleiding/scholing gedaan en ook een super baan daarin dus ze zullen het wel weten dan denk ik.

Ach, Sudocreme smeer je gewoon overal op! Tis gewoon een goed goedje!
    Tis dat ik nog geen rode billen  heb gehad haha..

Esmé

#3645761 Quote

Hoi,

Ja Sudocreme. Werkt super!! Jamie had dat ook in zijn liesjes. Met 2 dagen was het weg.

Succes!!

Groetjes Natasja

#3645762 Quote

Hoi Tanja,

Thomas had het pas geleden ook, het velletje was eraf en het bloedde zelfs een beetje.
    Met bepanthen zalf was het met twee dagen weg. Ik let tegenwoordig goed op  of het niet vochtig is van het zweten en anders dep ik het meteen droog.

Ria  

#3645766 Quote

is sudocrme niet alleen voor billetjes
    heb een hele pot hier staan…

#3645770 Quote

gewoon gebruiken. mij is in het zkh verteld dat het overal goed voor is het werkt als een soort uiercreme.

#3645773 Quote

ga het meteen doen..

#3645782 Quote

Tyche spuugt wel eens een beetje met drinken en dan drupt het ook naar haar nekje.. misschien doet Nika dit ook (??) Poets dan ook goed af!
    Groetjes

#3645787 Quote

hahaha ik poets me het apezuur..
    volgens mij heb ik der vel eraf gepoets hahaha nee grapje..
    ik schaam me dood,volgens mij is het echt mijn schuld.!
    maar sudocreme zit er op..

kus

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct