Vorige week voor de controle bij het CB geweest. Leg ik Siebe, poedelnaakt op de weegschaal, zegt zij: "O, wil je haar eerst even op de meetlat leggen. Ik zeg, ik weet het niet hoor, maar er hangt wel degelijk iets tussen ZIJN benen. Ze wist niet wat ze moest zeggen.
Tja, dat er veel kindjes komen en je niet altijd aan de naam kunt afleiden of het een jongen of meisje is, kan ik me nog enigszins voorstellen, alhoewel het vaak ook aan de kleertjes wel te zien is, maar als een baby poedelnaakt voor je ligt is het toch wel een heel ongeïnteresseerde opmerking, niet waar.
Ik heb overigens ook niet zo'n goed beeld van het CB. Ik ga iedere week wegen, omdat ik BV geef en het gewicht van Siebe wil volgen. Het is eigenlijk helemaal niet nodig want hij groeit fantastisch goed, maar ik heb dat bij Merijn ook gedaan en wil dat voor Siebe dus ook bijhouden de eerste maanden. Iedere week als ik kom zitten de twee zelfde verpleegkundigen in die ruimte. En iedere week zitten ze weer volop te kleppen met elkaar (o.a. over privézaken) en gaan zelfs stoïcijns door wanneer er mensen binnen komen. Ook als ik ga, staan ze vaak gewoon door te kleppen. Ik bedoel daarmee te zeggen dat ik het niet netjes vind om dat te doen en erg onprofessioneel. Ze lijken niet echt geïnteresseerd voor hetgeen er gebeurt om hen heen en lijken het erg interessant te vinden om over privézaken te praten waar anderen bij zijn. Op deze manier heb ik al een slecht gevoel over die dames en ga er ook met een bepaald negatief gevoel naar toe.
Groetjes Fonske.