Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

878004 Zoveel Niezen

• Auteur

Hee meiden

Mijn dochter niest best veel op een dag.
    Ik vraag me af of dat meerdere kindjes hebben??
    Dit heeft ze al van af haar geboorte.

Groetjes Mama van Joëlla.

#3647946 Quote

Yep, Siebe heeft dat ook. Merijn heeft dat ook gehad en dat is gewoon weer overgegaan, ik bedoel dat hij niet allergisch is gebleven of zoiets. Ik weet ook niet waar het aan ligt.

Groetjes Fonske.

#3647950 Quote

Rafael heeft dat ook. Hij was nog geen 5 minuten oud en was al aan het niezen. En nu niest hij elke dag nog wel eens.

#3648013 Quote

Hoi hoi,

niezen is inderdaad heel normaal. In je buik had je kindje niets te ruiken en geen vreemde stoffen in de directe omgeving. Uit je buik een enorme hoeveelheid hieraan. Dus is het geen wonder dat je kleintje heel veel niest!
    Marten doet het ook!
    De hik heeft Marten ook heel erg vaak en ook dat is logisch omdat de klep tussen de maag en de slokdarm nog niet goed sluit. Hierdoor heeft een baby vaak de hik (middenrif wordt hierdoor geprikkeld) en hebben ze ook vaak last van maagzuur!!!!!! Arm kleintje denk ik altijd……..als ik bedenk hoeveel maagzuur ik heb gehad tijdens de zwangerschap en vooral hoe dat voelde……

groetjes, Misja, mama van Thijmen(2.5 jr.) en Marten(bijna 3 weken)

#3647979 Quote

Hier nog een jonge dame die zoveel niest!
    Ben blij dat ze dus niet de enige is! Wilde er al bijna voor naar de dokter gaan!

Groetjes, Marieke
    mama vanLyanne 18-08-2006

#3647981 Quote

hoi hoi

yara niesde ook al vanaf dag 1 onwijs.. vroeg toen in het ziekenhuis hoe dit kwam.. en daar werd mij verteld dat dit komt door alle 'nieuwe' luchtjes die ze ruiken en de neus prikkelen..

ze doet het nu nog wel eens.. maar niet meer zoveel als in het begin..
    dus tja.. denk dat dat het dan toch is

liefs jose en yara

#3647990 Quote

Hahaha Stef doet het ook!
    Wij dachten dat hij het gewoon geerfd had van zijn vader (die doet
    het ook, en heeeeeel veel en vaak) Maar het hoort er dus gewoon
    bij!! Hahaha, zal ik zo toch eens even vertellen….

Knuf Annet

#3648000 Quote

Ik heb er trouwens ook een leuke foto van (per ongeluk)

Kus!!

#3648006 Quote

Mila niest ook veel.mij is vertelt dat dit is om hun neusje schoon te houden van stof enz.heel normaal dus..groetjes piewie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct