Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

878060 Baby Doos

• Auteur

vandaag de baydoos gehaald bij de prenetal. ik weet niet hoe die van jullie was, maar zelf vond ik hem eigenlijk wel tegen vallen. het enige wat fijn was van nutricia die voeding + lepeltje. maar verder zat er eigenlijk niets bijzonders in. nou ja papier en scheermes voor pappa

#3648218 Quote

Hoi Jantine,

Ik moet hem nog halen.Ik zal er maar niet te veel van verwachten dan. Ik laat het nog wel weten hoe ik hem vond.
    Groetjes Hanneke

#3648226 Quote

Hoi
    Ik moet hem ook nog ophalen.
    Ik laat het jullie ook wel weten hoe wij hem vonden

Liefs Ilse en Danique

#3648235 Quote

ach weet je, misschien had ik wel gewoon hele hoge verwachtingen er van.

#3648255 Quote

Ik heb gisteren bericht gehad, ga hem van de week ff  ophalen, jullie horen er nog van.

Groetjes Marina.

#3648262 Quote

hoi jantine,
    ik vond hem ook een beetje tegen vallen.
    de rammelaar vond ik wel erg leuk met die kleurtjes.
    nou ja, we moeten blij zijn met wat we krijgen.

groetjes pally

#3648267 Quote

Hoi hoi
    Ik heb mijn baby doos daarnet opgehaald en ik vond het wel een mooie doos!
    Mooier dan de blije doos er zat ook veel meer in:olvarithapjes, kortingsbonnen voor prenatal, een mooi scheermes voor man(zal hij blij mee zijn), een rammelaar en een roddelblad haha. Blijven we weer op de hoogte he.O ja en niet te vergeten een tegoed bon voor fotos te laten maken!
    Erg leuk!
    groetjes!

#3648273 Quote

Waarom jullie wel en ik niet? Jullie kleintjes zijn toch van na 21 juli? En jullie wonen toch ook in Veenendaal? Ik heb de Wij Jonge Ouders nog steeds niet gehad… wacht met smart op de uitnodiging…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct