Wij zijn met Lukas op vakantie geweest toen hij acht weken was. Ik maakte me hartstikke druk maar het ging super goed. We zijn elke avond uiteten geweest (zat bij het arrangement in). Je had mij de eerste avond moeten zien stressen, niet normaal meer. Ik heb iedereen het eten naar binnen laten gooien zodat we op tijd in het huisje zouden zijn voor de voeding van 7 uur (werd half acht maar dat vond ik niet erg). Dag daarop was Lukas zijn schema een uur vroeger en moest hij dus om zes uur eten. Noodgewongen hebben we dat in het restaurant gedaan en daarna in de wandelwagen gelegd (we hadden in het restaurant echt een super rustige plek waar volop ruimte voor de wagen was) en met wat heen en weer wiegen hebben we geen kind aan hem gehad.
Alleen ook bij ons was er een slecht kinderbedje. Veel te laag, te groot en een plastic matrasje. Lukas voelde zich daar echt verloren in (en mijn rug ging eraan). Wij hebben hem dus ook in de wandelwagen te slapen gelegd.
Overigens zijn wij met twee auto's gegaan, mede omdat we met vier volwassen gingen. Misschien is dat ook een optie voor jullie?